n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: ראש העיר מקיימת שעות סיפור לילדים העולים לכיתה א'

אור יהודה: ראש העיר מקיימת שעות סיפור לילדים העולים לכיתה א'

במפגשים היא מספרת להם את "אור ומור עולים לכיתה א'" שמתאר את הקשיים שעימם מתמודדים ילדים בדרך לשינוי המסגרת. הילדים מספרים על החששות. שוחט: "כיף לשמוע את השאלות החכמות והתמימות של דור העתיד ולראות את החינוך בעיניהם"

שעת סיפור 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

במהלך השבועות האחרונים קיימה ראש העיר, ליאת שוחט, מפגשים עם כל הילדים בעיר העולים לכיתה א`, וסיפרה להם את הסיפור "אור ומור עולים לכיתה א`" של גלילה רון פדר-עמית המתאר את הקשיים שעימם מתמודדים ילדים בדרך לשינוי המסגרת שהם עתידים לחוות. מעבר לסיפור, התקיימה שיחה של ראש העיר עם התלמידים שבה היא הקשיבה לחששות שמלווים את הילדים והציעה פתרונות. במהלך השבועות הקרובים תחלק העירייה לכל ילדי העיר חוברות הכנה לכיתה א' יחד עם ערכת עפרונות צבעים וברכה לקראת הרגע המרגש.

שעת סיפור 4
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אחד הדברים האהובים עליי ביותר במסגרת תפקידי הוא המסורת שייסדתי לפני מספר שנים: פרויקט "שעת סיפור" בגני החובה כחלק מההכנה לקראת כיתה א'. במהלך השבועות האחרונים ביקרתי ואני ממשיכה לבקר בגני החובה בעיר כדי להקריא לילדים את הסיפור "אור ומור עולים לכיתה א". הילדים המקסימים מספרים לי על ההתרגשות וגם החשש הטבעי שקיים לקראת העלייה לכיתה א'. אנו משוחחים גם על העיר שלנו אור יהודה והם מספרים לי מה הם אוהבים בה במיוחד. כיף לשמוע את שאלותיהם החכמות והתמימות של דור העתיד ולראות את החיוך בעיניהם. ניפגש שוב ב-1 בספטמבר. תודה למנהלת אגף החינוך דלילה אשכנזי ולמנהלת מחלקת גני הילדים נוגה נדלר וצוותה".

שעת סיפור 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
שעת סיפור 3
צילום: דוברות עיריית אור יהודה
שעת סיפור 5
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות