n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ – "מסיבת עיתונאים" מיוחדת לרגל פתיחת שנת הלימודים

ראשל"צ – "מסיבת עיתונאים" מיוחדת לרגל פתיחת שנת הלימודים


בתפקיד העיתונאים שימשו תלמידי בתי ספר יסודי ששאלו את ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך מגוון שאלות בנושאי חינוך

התלמידים במפגש עם ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך
צילום: דוברות עיריית ראשל"צ

לרגל פתיחת שנת הלימודים – נערכה אתמול (א') מסיבת עיתונאים לא שגרתית עם ראש העירייה, רז קינסטליך וילדים מכיתות א'-ו' הלומדים במוסדות החינוך בעיר, אשר הגיעו על תקן עיתונאים. במסיבת העיתונאים השתתפו גם: מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך, סגן ראש העירייה, אבי חיים המחזיק בתיק שפ"ע, ראש מינהל חינוך – אטי הדר ומנהלת אגף חינוך יסודי – דורית קראדי.
הילדים שאלו שאלות בנושאי חינוך, לימודים בצל הקורונה, מקצועות הלימוד שמעניינים אותם, נושאי נוער וצעירים, סביבה ועוד. מסיבת העיתונאים המיוחדת בה השתתפו גם שני תלמידי תיכון נערכה בבניין העירייה, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. מסיבת העיתונאים לילדים תעלה ברשתות החברתיות עם פתיחת שנת הלימודים.
תלמידת כיתת ו' בבית הספר "חביב", ליאן כהן, שאלה את ראש העירייה : בתור מי שפעם היה מחזיק תיק הנוער בראשון ודאג לקדם את הנוער, איך היום כראש עיר אתה ממשיך לקדם את הנוער?". ראש העירייה, רז קינסטליך, השיב : " דוגמא נפלאה מתרחשת עכשיו, אני מאפשר במה לביטוי קולות בני הנוער. מקצה משאבים לפיתוח פרלמנט הילדים ומעודד יוזמות חינוכיות, חברתיות וערכיות למען בני הנוער".
גם תלמיד כיתה ב' בבית הספר "דוד רמז" הפנה שאלה אל ראש העירייה : "איך אתה כראש עיר יכול לגרום לזה שאת השעה הראשונה בכל יום נתחיל ב15-20 דקות של התעמלות כיתתית ?". ראש העירייה, רז קינסטליך, השיב : "כראש עיר פיתחנו תוכנית שנקראת "שחר ראשון" בבתי ספר היסודיים ובה כל מנהל בית ספר יכול לאפשר לכל תלמידי בית הספר לפתוח את היום בדרכים שונות כמו: יוגה, שירה, קשב, ספורט ועוד".
יסמין סולומון, תלמידה בכיתה ה', מבית הספר "יפה נוף", שאלה את אבן-זהר: "אמנם אתם לא אומרים למורים מה ללמד, אך איך העירייה עוזרת מבחינת טכנולוגיה חינוכית להפוך את הלמידה מרחוק מתקדמת ומעניינת יותר לתלמידים בעיר?".
תשובתה אבן-זהר : "המורים והמנהלים משתמשים בכל הדרכים היצירתיות ביותר על מנת להכניס עניין ולהשתמש בדרכי הוראה מגוונים וחדשניים לטובת עידוד הסקרנות".

"התלמידים במסיבת העיתונאים"
צילום: דוברות עיריית ראשל"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות