n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מנכ"ל משרד החינוך נפגש עם ראש העיר בעקבות ההדרדרות במצב

ראשל"צ: מנכ"ל משרד החינוך נפגש עם ראש העיר בעקבות ההדרדרות במצב

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר על ההחלטה שלא לפתוח את מערכת החינוך "לצערי ההחלטה הוכיחה את עצמה. היה ברור לנו שמדובר במערכה קשה ולא צפויה"

מנכ"ל משרד החינוך בדיון בעירייה
מנכ"ל משרד החינוך בדיון בעירייה

על רקע ההסלמה במצב הביטחוני והירי לעבר ערי המרכז, מנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי נפגש עם ראש העירייה, רז קינסטליך והשתתף בדיון על היערכות העירייה באשר להתנהלות מערכת החינוך בעיר. אדרי קיבל סקירה על האירועים בעיר ביממה האחרונה, ואמר: "יש פה מערכת מאוד מקצועית של הנהלת העירייה, בחירום ובשגרה".

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר על ההחלטה שלא לפתוח את מערכת החינוך "לצערי ההחלטה הוכיחה את עצמה. היה ברור לנו שמדובר במערכה קשה ולא צפויה ועל כן החלטנו שלא לקחת סיכון בכל הקשור לילדים ולצוותי ההוראה שלנו. אנחנו מתרגלים כל השנה תרגול חירום עם הילדים בשיתוף פיקוד העורף וערוכים לכל מצב ביום שנחליט לפתוח את מוסדות החינוך".

בדיון השתתפו בין היתר גם מ"מ וסגנית ראש העירייה  ליאל אבן זהר , מנכ"ל העירייה  דודי גיל, מנהלת מחוז מרכז בשרד החינוך  ורדה אופיר וראש מנהל החינוך בעירייה – אטי הד, שאמרה: "היינו ערוכים לפתוח הבוקר את מוסדות החינןך, אבל ההסלמה לא איפשרה לנו לפתוח. יש לנו כ- 50,000 ילדים במוסדות החינוך בעיר ואנו ערוכים לתת מענה רגשי ופיזי לכלל הילדים ואנשי ההוראה . התקופה היא מאוד מורכבת ונושא החוסן של הילדים וצוותי ההוראה עומד לנגד עיננו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות