n

ראשל"צ: המרוץ חוזר!

לאחר שנתיים של הפוגה, מרוץ ראשון לציון יתקיים ביום שישי הקרוב עם מגוון מקצים לטובת הציבור הרחב

מירוץ ראשון לציון דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

מרוץ ראשון לציון חוזר. אחרי שנתיים של הפסקה בגלל נגיף הקורונה, ביום שישי (1 לאפריל) יתקיים מרוץ ראשון לציון עם מגוון מקצים לציבור הרחב. נקודת הזינוק וטקס הסיום יהיה באצטדיון האתלטיקה העירוני. כל משתתף יוכל לבחור באיזה מקצה לקחת חלק – 10 ק"מ, 5 ק"מ, או 2.2 ק"מ.

לצד המקצים התחרותיים הללו, יתקיימו גם מקצים עממיים – 2.2 ק"מ לתלמידים, מקצה משפחות, מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה'-ו', מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלויות ומקצה 250 מטר לאפרוחים.

הרצים במקצים התחרותיים יקבלו חולצה ומספר חזה, כאשר השבב מוצמד אליו. ראש העירייה, רז קינסטליך, יזניק את המרוץ התחרותי ל-10 ק"מ, ואף ייקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלויות. כל משתתף בכל אחד מהמקצים יקבל בסיום מדליה על ההשתתפות.

מירוץ ראשון לציון 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מרוץ ראשון לציון הוא הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה. דאגנו השנה למגוון רחב של מקצים, כך שכל אחד יוכל להירשם למקצה המיועד לו.

לצד המקצים התחרותיים, יש מקצים עממיים ומקצה לאנשים עם מוגבלויות ולאפרוחים. תושבי ראשון לציון ידועים באהבתם לספורט, ואני מחכה לראות אותם משתתפים במרוץ".

המרוץ מתמקד בשטחים הפתוחים של העיר, נוף חולי מדהים ועובר דרך שכונות מערב העיר – נאות אשלים, פרס נובל ונווה דקלים, ומלווה באנרגיות טובות ואוירה צעירה. המרוץ נחשב למרוץ מהיר בהשתתפות מיטב הרצים הטובים בישראל. לאורך המקצים של 5 ו-10 ק"מ ימתינו עמדות מים לרצים.

הפרס למקום הראשון (גברים/נשים) במקצה ל-10 ק"מ עומד על 2,500 ₪, מקום שני יזכה ב-1,500 ₪ ומקום שלישי ב-1,000 ₪. כאמור, ישנם מגוון מקצים למשתתפים והרישום אליהם נסגר ב-28 למארס בשעה 10:00.

לרישום ולתאור המרוץ: https://rishon.runisrael.org.il/

ללוח הזמנים של המרוץ: https://rishon.runisrael.org.il/iaa/category/16705

  מרוץ ראשון לציון צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות