n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תלונות לגבי תחזוקת גינת "התותח" בעיר

ראשון לציון: תלונות לגבי תחזוקת גינת "התותח" בעיר

לא מדובר בלכלוך שאפשר לטאטא ולהוציא בקלות, אלא בפירות הסרק הנושרים מהעץ ונופלים על רצפת הגינה וכאשר דורכים עליהם נדבקים לסוליה, וכי הדבר מביא ברחשים ויתושים שעוקצים את באי המקום

הלכלוך בגן התותח
הלכלוך בגן התותח

"אני אישה בת 80, גם את ההנאה הקטנה של לרדת לגינה הציבורית אני לא יכולה יותר לעשות, וזאת בגלל הלכלוך והברחשים שנמצאים בגינה" כך מספרת אילנה עזני תושבת העיר המתגוררת מעל גינת "התותח" שנמצא ברחוב ז'בוטנסקי.  לטענת אילנה, כבר חודשים ארוכים שאין תחזוקה הולמת לגינה וכי לא מדובר בלכלוך שאפשר לטאטא ולהוציא בקלות אלא בפירות הסרק הנושרים מהעץ ונופלים על רצפת הגינה וכאשר דורכים עליהם נדבקים לסוליה, וכי הדבר מביא ברחשים ויתושים שעוקצים את  באי המקום.

"זה לא לכלוך שמשאירים אנשים" אומרת עזני, "אני רוצה שראש העיר יבוא ויראה בעצמו איך אנשים בגילי צריכים לרדת לגינה לנשום קצת אוויר, במיוחד עכשיו שאין לנו לאן ללכת ושאנחנו מפחדים להידבק, שיראה אם אפשר לשבת דקה במקום כזה. מעל 40 שנה שאני גרה כאן ומשלמת מיסים כחוק,  שיתביישו להם שאישה מבוגרת צריכה לחיות ככה יום ולילה, אני רק פותחת את הדלת ויוצאת מהבית כל הגוף שלי עקיצות וזה לא משנה מה אני לובשת".

לטענת עזני לא עבר בגינה מעל שבועיים מנקה, עד היום, אבל גם כשהגיע, הוא טאטא מעט והלך לדרכו, "להגיד לי שמנקים את המקום ומרימים 2 שקיות זה לא ניקיון, מישהו חייב להגיע לכאן ולראות את הזוהמה, שיגיעו וירגישו את הברחשים שעוקצים את כל הגוף" היא מסכמת.

מעיריית ראשון לציון נמסר: "גן התותח, ככל הגנים בעיר, עובר ניקיון ותחזוקה באופן קבוע. לצערנו, לעיתים מבקרים משאירים אחריהם פסולת.  מינהל איכות הסביבה עורך ביקורות ומנקה בהתאם.  הגן נוקה לרווחת התושבים לפני שבוע והיום".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נתאי_דניאל_כיתה_ו'_מירושלים1

חוה"מ פסח בירושלים 2024

תפריט נגישות