n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תאונה קטלנית והרוג סמוך למחלף ראשונים. צפו בסרטון מזירת האירוע

ראשון לציון: תאונה קטלנית והרוג סמוך למחלף ראשונים. צפו בסרטון מזירת האירוע

רוכב אופנוע נהרג כשהחליק בכביש 431. האופנוע עלה באש

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
תאונת אופנוע- צילום אילוסטרציה תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר (שני) בשעה 11:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שככל הנראה החליק בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים לכיוון מערב. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסף הרופא גבר כבן 25 תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. לאחר מאמצים ממושכים של צוות מלר"ד בבית החולים שמיר אסף הרופא, הם נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א עידן בן הרוש סיפר: "היינו במהלך נסיעה מנהלתית כשהבחנו באופנוע עולה באש בצד הדרך ובסמוך אליו שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה.

עצרנו בצד הכביש וניגשנו להעניק לו טיפול רפואי כשבמקביל כיבינו את האופנוע שעלה באש בעזרת המטף של האמבולנס. ביצענו בגבר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי דיווח למוקד של מד"א והזנקת ניידת טיפול נמרץ למקום. לאחר שהגיעה ניידת הטיפול הנמרץ, העלינו אותו לניידת ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

אריה מנדלזון חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר באופנוען שנפצע אנושות לאחר שלדברי עוברי אורח החליק ואיבד את ההכרה. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא תוך כדי המשך פעולות החייאה".

צילומים מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות