n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שוב עלייה בתחלואה. אלו מתחמי החיסון והבדיקות שיפעלו השבוע

ראשון לציון: שוב עלייה בתחלואה. אלו מתחמי החיסון והבדיקות שיפעלו השבוע

אחרי ירידה קבועה בתחלואה, חלה תפנית ונרשמה עלייה. עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף יפתחו היום (1.3) מתחמי חיסונים ובדיקות. מתחם בדיקות יפתח גם ביום שבת הקרוב

בדיקת קורונה. צילום דוברות עיריית ראשון לציון
בדיקת קורונה. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

בעיריית ראשון לציון מודאגים משינוי מגמת התחלואה בעיר וחוששים מההשלכות על פעילות מערכת החינוך. בעירייה קוראים לציבור להגיע היום (1.3) להיבדק או להתחסן במתחמים שמפעילה העירייה בשיתוף פיקוד העורף.

החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 14:00 יפעל מתחם חיסונים במתנ"ס שיכוני המזרח, בשדרות יעקב 50. בהמשך היום, בין השעות 16:00-20:00, יפתח מתחם חיסונים ברחבת מקיף י"ב, ברחוב העצמאות 37, בשכונת נחלת יהודה.

המתחמים יהיו פתוחים לכלל הציבור וינתנו בהם מנה ראשונה בלבד. יש לציין כי לא ינוהל רישום מוקדם למעט הרישום של מד"א במקום. בני 16-18, המעוניינים להתחסן ומגיעים ללא ההורים, צריכים למלא טופס אישור הורים ולהגיע עם ספח תעודת זהות הורים מצולם.

https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/be3e84

במקביל לחיסונים, היום (3.1) יפתח מתחם בדיקות, בשיטת דרייב אין, בצד המזרחי של חניון היס פלנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד.

אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה. המתחם יפעל במקביל לבדיקות המתבצעות במתחמי קופות החולים המפורסמים בפורטל הקורונה של העירייה באתר האינטרנט העירוני.

ביום שבת (6.3) יפתח מתחם בדיקות רגלי בלייב פארק בשדרות מרילנד, בין השעות 13:00-20:00. מתחם בדיקות זה מיועד למי שאינו בבידוד ואינו סובל מתסמינים.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

התושבים מעוניינים לעקוב אחר מגמת התחלואה בעיר בפורטל "מצב הקורונה בעיר". הפורטל משקף את כלל הנתונים הנוגעים לנגיף כמו מספר החולים הפעילים, מספר התושבים בבידוד, כמה החלימו, כמה התחסנו במנה הראשונה והשנייה וכן חיתוך גרפי של כל הנתונים על פני תאריכים.

כמו כן מוצגת מפת העיר מחולקת לשכונות וצבעה הנוכחי של כל שכונה בהתאם לכמות החולים הפעילים, בהתאם לתוכנית הרמזור. לכניסה לפורטל:
https://www.rishonlezion.muni.il/corona/Pages/default.aspx

  קרוואן מדא בדיקות קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

קרוואן בדיקות קורונה של מד"א – צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות