n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נפרדים מדורון משה אשד (63) שנפטר במפתיע, כנראה מהתייבשות

ראשון לציון: נפרדים מדורון משה אשד (63) שנפטר במפתיע, כנראה מהתייבשות

דורון עבד באגף התברואה במחלקת הנהגים כ-30 שנה, חלק מהשנים כנהג וברובם כמנהל מחלקת הנהגים, היה אדם אהוב ומוערך. מנהלו, ממונה תחום תברואה בעיריית ראשון לציון, אהרוני חג'בי, ספד לו: "דורון היה עובד נאמן ומסור לעבודתו בצורה הטובה ביותר"

דורון אשד ז"ל. צילום פרטי
דורון אשד ז"ל. צילום פרטי

אתמול בשעה עשר וחצי בלילה הובא למנוחות בבית העלמין שבגני אסתר דורון אשד (63), שהיה עובד עירייה כ-30 שנה ורק לפני חצי שנה יצא לפנסיה.

אשד שיצא לטיול באזור ים המלח באמצע שבוע שעבר, ככל הנראה התייבש מהחום הכבד. לפי דוברות מד"א: ביום רביעי בשעה 14:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר מחוסר הכרה בשטח סמוך לנחל קדם ולכביש 90. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק מד"א לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 65 במצב קשה ויציב עם סימני מכת חום כשהוא מורדם ומונשם".

דורון עבד באגף התברואה במחלקת הנהגים כ-30 שנה, חלק מהשנים כנהג וברובם כמנהל מחלקת הנהגים, היה אדם אהוב ומוערך.

מנהלו, ממונה תחום תברואה בעיריית ראשון לציון, אהרוני חג'בי, ספד לו: "דורון היה עובד נאמן ומסור לעבודתו בצורה הטובה ביותר. איש ישר דרך שפיו וליבו שווים. דורון היה מגיע כל יום  לעבדותו בשעה 4 וחצי לפנות בוקר כדי לוודא שהכל בסדר ליציאה לעבודה של כל הנהגים. דורון פרש לפנסיה מוקדמת. מותו היא מכה קשה למשפחתו אך גם למשפחתו באגף התברואה. יהי זכרו ברוך".

בהלוויה, ביתו שירלי ספדה לו בבכי:

אבא שלנו

"אמרתי לך תצטלמו שיהיו זיכרונות, מי ידע שאלה יהיו התמונות האחרונות שלך, אתה כ"כ עקשן וגאה שבטח התביישת להגיד להם שקשה לך ושאתה לא יכול להמשיך, אבל לרגע לא חשבנו שלא תצא מזה, התחלנו לעשות רשימת משפטים שנגיד לך כשתקום.

זה כ"כ עצוב ובעיקר לא הוגן שעוד שבועיים הגיוס של הנכד הראשון שלך ולא תהיה בו, לא הוגן שלא תזכה להנות מהבית שקנינו , לא הוגן שעזבת אותנו

אבוש מקווה שלא סבלת, מקווה שהסבנו לך נחת וגאווה, שמור עלינו מלעלה".

דורון השאיר אחריו את אשתו ורד, וילדיו: חופית, שירלי, עומרי, ליאב והילה, וכן את אחיו- אביתר ובועז.

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יהי זכרו ברוך. ת,נ.צ.ב.ה שלא תדעו עוד צער ותהיו חזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.19.38_2efbb061

נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

תפריט נגישות