n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מרגש- טופי מצאה בית חדש

ראשון לציון: מרגש- טופי מצאה בית חדש

בשירות הווטרינרי חששו שלא יוכלו למצוא בית לכלבה הבוגרת וכבדת הראייה שהאישה לה הייתה שייכת, נפטרה בביתה, אך הסוף של הסיפור מפתיע וטוב

המפקח הווטרינרי יאיר מעיין וחמותו ציפי ספיבק שאימצה את טופי

לפני כחודשיים נמצאה בבית תושבת ערירית ללא רוח חיים. מתחת למיטתה הסתתרה טופי, כלבה מעורבת בת 12 הסובלת מנוקלאר סקלרוזיס, מחלה הגורמת להזדקנות עדשת העין. בשירות הווטרינרי היו מעט פסימיים למציאת בית לטופי, כלבה לא צעירה וכבדת ראייה.

כדי לתת לכלבה המפוחדת שאיבדה את בעליה תחושת הגנה של בית, לקחה אותה מתנדבת בשירות הווטרינרי לתקופת אומנה. כעת הושלם האימוץ כאשר מפקח השירות הווטרינרי, יאיר מעיין, מצא לה בית אצל חמותו, ציפי ספיבק.

"הכלבה מתוקה ממש, לא מגלה שום סימן למשבר שעברה" מספר יאיר מעיין "אני אוהב בעלי חיים ומאוד אוהב את העבודה שלי, אני חי את העבודה כל יום. יש לי שני כלבים, שלושה חתולים, שני ילדים ועוד אחד בתנור, אני בעננים".

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר אבן צור, הוסיף: "הסוד שלנו הוא שאנחנו אוהבים מאוד את מה שאנחנו עושים. כולם כאן מתגייסים לכל בעל חיים שמגיע אלינו, אם הוא פצוע וזקוק לטיפול מסור או פשוט זקוק לבית. זו גם הסיבה שכל הזמן מבקשים להתנדב אצלנו, מבחינתנו זו שליחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות