n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התכשיטים נזרקו בטעות לפח, אגף התבואה נחלץ לעזרה

ראשון לציון: התכשיטים נזרקו בטעות לפח, אגף התבואה נחלץ לעזרה

תכשיטי זהב עם ערך סנטימנטליים שנשמרו בכיס של מעיל ישן, הושלכו לטמון קרקע בשכונת רמת אליהו. מנהל אזור במינהל איכות הסביבה, אפי דרוויש, הגיע ונחלץ לעזרה

אפי דרוויש וורקה גטנך עם התכשיטים
אפי דרוויש וורקה גטנך עם התכשיטים

בתה של וורקה גטנך, תושבת רמת אליהו, עשתה סדר בבית והחליטה לזרוק כמה בגדים ישנים, בין היתר גם מעיל ישן של אמה שלא לבשה אותו שנים. אלא שבכיס המעיל הסתתר אוצר- תכשיטי זהב רבים, שלחלקם ערך סנטימנטלי רב לאם.

בדיוק באותו היום, רצתה האם לענוד את אחת הטבעות, היא ניגשה לארון וחשכו עיניה. המעיל איננו. היא שאלה את בני משפחתה ואז הבת סיפרה שהיא זרקה אותו לפח. האם המבוהלת התקשרה מיד למוקד העירוני ואלו הפנו את הפנייה לאגף התברואה.

"קיבלתי פנייה מהמוקד העירוני על אישה שטוענת שהבת שלה זרקה בטעות תכשיטים לטמון קרקע" מספר אפי דרוויש, מנהל אזור במרחב מערב של מינהל איכות הסביבה  "היא הייתה מבוהלת ומבולבלת. הרגעתי אותה ואמרתי לה שאני מבטיח לה שזה יהיה אצלה בחזרה. היו שם שני טמוני קרקע והיא לא ידעה להגיד באיזה מהם הבת שלה זרקה, אמרתי לה שאם צריך אני אשפוך את שניהם על המדרכה ואחר כך נביא מנוף שיאסוף, אבל התכשיטים יחזרו אליה".

מחפשים את המעיל
מחפשים את המעיל

 

עובדי התברואה החלו בהנפת הטמון קרקע וחיפוש בין הפסולת, עד שמצאו את המעיל הישן.

"וואי מה עבר לי בראש" סיפרה וורקה גטנך "כל מי שדיבר איתי בטלפון מהעירייה הם אנשים טובים, אם כולם היו ככה במדינה שלנו- היה טוב. כשמצאתי את השקית, הרגשתי את הלב שלי. היו לי שם עגילים שקניתי לבנות שלי שנולדו ושרשרת זהב שקיבלתי מאמא שלי שנשארה באתיופיה, זה הקשר שלי אליה".

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני גאה בעובדי העירייה, זה בדיוק מה שאני מצפה מהם ברמת השירות לתושב. להזדהות עם הצרכים של התושבים ולתת מענה אדיב ומהיר". חברת מועצת העי קרן דנה, המחזיק בתיק איכות הסביבה, סיכמה: "ישר כוח לעובדים על המענה המהיר והיעיל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות