n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: המתחסנת ה-15 אלף במתחם מכבי

ראשון לציון: המתחסנת ה-15 אלף במתחם מכבי

קרלינסקי ריטה (88) היא המתחסנת ה- 15,000 במתחם חיסוני הקורונה של מכבי בראשון לציון. בימים אלה נערכת מכבי להתחלת החיסון השני לכל מי שכבר קיבלת את הראשון

ריטה מתחסנת. צילום: דוברות מכבי
ריטה מתחסנת. צילום: דוברות מכבי

"אני מתרגשת מחיסון הקורונה ושמחה לדעת שיש לכולנו עוד תקווה", אומרת קרלינסקי ריטה (88) מראשון לציון מיד לאחר שהתבשרה על כך שהיא המתחסנת ה- 15,000 במתחם החיסונים של מכבי בראשון לציון. "הגעתי לפה עם הבת שלי ובחרתי להתחסן אצל האחות, שמגיעה אלי הביתה לטיפולי בית. אני סומכת עליה בעיניים עצומות. אני חושבת שמאד חשוב שכולם ילכו להתחסן. למרות שאני לא צעירה אני רוצה עוד לחיות וליהנות מהנכדים ומהחיים ולכן באתי להתחסן. אני ממש מקווה שבאמצעות החיסון נוכל לחזור לשיגרת החיים שלנו ולחבק את המשפחה היקרה".
מכבי שירותי בריאות בראשון לציון מפעילה שני מתחמי חיסון, שממוקמים מחוץ למרפאות  בימים אלה נערכת מכבי להתחלת החיסון השני לכל מי שכבר קיבלת את הראשון. 
עדו פן מנהל מרחב ראשון לציון מזרח במכבי אומר כי, "אני גאה שניתנה לנו האפשרות להיות חלק ממהלך היסטורי, בו חיסנו עד כה 15000 מתושבי העיר. בימים אלה אנו נערכים לתחילתו של השלב השני של החיסונים וקוראים לחברים להישמע לכללים למען בריאותם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות