n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אלו מתחמי הבדיקות והחיסונים בשבוע הקרוב

ראשון לציון: אלו מתחמי הבדיקות והחיסונים בשבוע הקרוב

עם כניסת ההקלות, עיריית ראשון לציון מגבירה את קצב הבדיקות והחיסונים

מתחם בדיקות דרייב אין- צילום דוברות עיריית ראשון לציון
מתחם בדיקות קורונה- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

עם כניסת ההקלות לתורף ושחרור הדרגתי של המשק, מגבירה עיריית ראשון לציון, בשיתוף פיקוד העורף, משרד הבריאות, מד"ר וכלל קופות החולים, את הבדיקות והחיסונים בעיר.

החל מאתמול (8.3) ועד יום חמישי הקרוב (11.3) יפתח מתחם בדיקות, בשיטת דרייב אין, בצד המזרחי של חניון היס פלנט. המתחם יפעל בין השעות 09:00-17:00 והוא מיועד גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה.

ביום שבת (13.3) יפתח מתחם בדיקות רגלי בלייב פארק בשדרות מרילנד, בין השעות 13:00-20:00. מתחם בדיקות זה מיועד למי שאינו בבידוד ואינו סובל מתסמינים.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

לצד הבדיקות, יתקיים מבצע חיסונים ביום רביעי הקרוב (10.3) ומיועד לכלל מבוטחי קופות החולים. הבדיקות יערכו בתחילה בין השעות 15:00- 11:00 בחניית מועדון הגמלאים ברחוב בן אהרון 14, פינת אורפלי בשכונת רמב"ם.

לאחר מכן בין השעות 16:00-20:00 בחניית מרכול קשת טעמים ברחוב ברשבסקי 33, אזור תעשייה ישן. בני 16-18, המעוניינים להתחסן ומגיעים ללא ההורים, צריכים למלא טופס אישור הורים ולהגיע עם ספח תעודת זהות הורים מצולם.
https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/be3e84

תושבים המעוניינים לעקוב אחר מגמת התחלואה בעיר, יכולים להיכנס לפורטל "מצב הקורונה בעיר" באתר עיריית ראשון לציון. הפורטל משקף את כלל הנתונים הנוגעים לנגיף כמו מספר החולים הפעילים, מספר התושבים בבידוד, כמה החלימו, כמה התחסנו במנה הראשונה והשנייה וכן חיתוך גרפי של כל הנתונים על פני תאריכים.

כמו כן מוצגת מפת העיר מחולקת לשכונות וצבעה הנוכחי של כל שכונה בהתאם לכמות החולים הפעילים, בהתאם לתוכנית הרמזור. לכניסה לפורטל:
https://www.rishonlezion.muni.il/corona/Pages/default.aspx

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות