n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נהג המונית מראשון לציון שריגש מדינה שלמה

נהג המונית מראשון לציון שריגש מדינה שלמה

ישראל בכר נהג מונית מראשון לציון, נתן שרות לחיילת מג"ב שמשרתת בירושלים, כאשר אסף אותה מצומת מסובים לביתה בחולון ולא הסכים לקחת תשלום, החיילת פרסמה פוסט ב"מלאכים" שהפך לויראלי. ישראל בכר : מאוד התרגשתי מהתגובות.

ישראל בכר
צילום: ישראל בכר

אתמול ( מיום ג') בשעות אחר הצהרים נסע ישראל בכר תושב ראשון לציון  לעוד יום עבודה במונית. כאשר הגיע לצומת מסובים בכביש 4 הבחין בחיילת מג"ב עם נשק. החיילת הרימה את ידה כדי לעצור את המונית וכשעלתה סיפרה לישראל כי האוטובוס לא עבר והיא מחכה זמן רב להגיע לביתה שבחולון. בסיום הנסיעה שאלה החיילת כמה היא צריכה לשלם עבור הנסיעה ונהג המונית ישראל בכר סרב לתשלום. " זה היה נראה לי הדבר הנכון לעשות" מספר בכר ל"גל גפן ראשון לציון" מדובר בחיילת שמשרתת בלב ירושלים, היא נכנסה אלי עם הנשק וכל הציוד, גיבורה אמתית, לא חשבתי פעמיים ולא ידעתי שהיא תעלה עלי פוסט ברשתות החברתיות שיביא לכל כך הרבה תגובות ופרגונים, עשיתי בסך הכל מצווה קטנה שראוי לעשות למען הלוחמים שלנו והתגובות חיממו לי את הלב.

הפוסט שהעלתה החיילת בעמוד הפייסבוק של "המלאכים" הפך לויראלי עם מעל 200 שיתופים, 550 תגובות וכמעט 3,000 לייקים בפחות מיממה. בפוסט נכתב:

אני לוחמת מג"ב וחייבת לשתף אתכם במה שקרה לי היום 
בשיא החום של היום אני עומדת בתחנת אוטובוס בצומת מסובים בכביש 4 לאחר שעות שחיכיתי בתחנת האוטובוס החלטתי לעצור מונית שבה נהג הנהג ישראל בכר מראשל"צ כששאלתי אותו כמה לשלם על הנסיעה הוא אמר לי שהנסיעה חינם עבורי! כי הוא מעריך את לוחמי צה"ל ומג"ב.
איזה כיף שיש אנשים כמוהו בעם ישראל עם הערכה לכוחות הביטחון
אני ישמח אם עם ישראל יברכו את המלאך הזה.

" עשיתי הרבה מצוות בחיי, זו לא הראשונה ובטח לא תהיה האחרונה" אומר נהג המונית ישראל בכר תושב נווה ים שעובד גם כמאמן כדורגל בעיר " אני רואה את הלוחמים כמלאכים אמתיים ששומרים על המדינה ואיפה שאפשר לעשות טוב אני עושה, מנסיעה של חייל אף אחד לא יתעשר, גרמתי לחיילת לחיוך וטוב זה התשלום שלי, שאלוהים ישמור על כל החיילים שלנו, בטח בתקופה הזו" הוא מסכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. מחמם את הלב יש המון נהגי מוניות מנוולים כמו זה שגנב ממני50 שח שהייתי חייל ב1996

  2. יש נהגים רעים כמו אותו נהג מנוול שלא החזיר לי עודף מ50שח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות