n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יהי זכרו ברוך- רחמים מרציאנו מראשון לציון נהרג בתאונת מטוס קל

יהי זכרו ברוך- רחמים מרציאנו מראשון לציון נהרג בתאונת מטוס קל

מרציאנו בן ה-61, היה אחד משני נוסעיו של מטוס קל שהתרסק בשבת מעל הרי ירושלים.

התרסקות מטוס צילום סופיין סולימן זקא
צילום: סופיין סולימן, זק"א

טרגדיה באוויר: רחמים מרציאנו בן 61 מראשון לציון, הוא אחד משני ההרוגים בהתרסקות המטוס הקל מסוג "סיירה" בשבת מעל הרי ירושלים. המטוס שהמריא מאזור המרכז לכיוון ים המלח, התרסק באזור מבוא בית"ר כשסיבת ההתרסקות עדיין נחקרת.

צילום דוברות מדא

צילום: דוברות מד"א

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי במקום ההתרסקות פרצה שריפה ויתכן שהמטוס הקל הושפע ממזל האוויר ששרר במקום. צוותים של רשות התעופה האזרחית פתחו בחקירת האסון.

פרמדיק מד"א אלדד בנשטיין סיפר: "מיד כשהתקבל דיווח במגן דוד אדום על המטוס שאבד איתו הקשר, התחילו הסריקות. כאשר אותרו שברים סמוך למבוא בית"ר נכנסו לשטח באמצעות אמבולנס 4×4.  שני הגברים שכבו באזור שברי המטוס שהתרסק כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

התרסקות מטוס צילום דוברות משטרת ישראל

צילום: דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה של מחוז ירושלים ומשמר הגבול איתרו את זירת ההתרסקות של המטוס הקל, בשטח פתוח סמוך ליישוב מבוא בית"ר שבתחום המועצה האזורית מטה יהודה. גורמי הרפואה קבעו את מותם של שני תושבי מרכז הארץ שאותרו על ידי השוטרים בזירת ההתרסקות כשהם ללא רוח חיים.

כוחות משטרה רבים, בהם מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, בפיקודו של מפקד תחנת מטה יהודה, פעלו במקום. חקירת המקרה החלה ותתבצע על ידי רשות שדות התעופה בסיוע משטרת ישראל".

מתנדב צילום סופיין סולימן זקא

צילום: סופיין סולימן- זק"א

סולטן אטון מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״כשהגעתי למקום ראיתי שברי מטוס רבים מפוזרים במקום, שני הטייסים שכבו בסמוך לחלקי המטוס ללא סימני חיים עם פגיעות קשות כתוצאה מעוצמת ההתרסקות. פראמדיק מד״א אישר את מותם במקום, טיפלתי במקום בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

גופות שני הטייסים הועברו למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. כוחות משטרה רבים פעלו במקום לבדיקת נסיבות האירוע.

    צילום סופיין סולימן זקא

צילום: סופיין סולימן, זק"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות