n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / דווקא עכשיו, עבודה לנוער

דווקא עכשיו, עבודה לנוער

חבר מועצת העיר ראשון לציון, דורון אוזן, מציע כי העירייה תעסיק בני נוער במהלך חופשת הקיץ באגפיה השונים. העירייה: "ההצעה כבר מיושמת"

עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון צילום: דוברות העירייה

בהצעה לסדר שהעביר לראש העיר, רז קינסטליך, חבר מועצת העיר דורון אוזן כותב: "ב-2009 יזמתי לראשונה את יריד התעסוקה לנוער בעיר שבא לספק תעסוקה למאות בני נוער כל שנה מאז, ולצערנו השנה היריד לא יצא לפועל עקב המצב. קראתי על פנייתך הנרגשת לבעלי העסקים "להעסיק בני נוער בתקופת הקיץ" למרות שרוב גדול מביניהם נמצאים מחוסרי עבודה. בעת הזו עקב משבר הקורונה הלוואי שיאמצו את קריאתך, זוהי ערבות הדדית. מעבר לפנייתך אליהם היה מצופה ממך כראש עיר לעשות את הצעד הראשון ולכל הפחות במקביל לקריאתך למצוא דרך להעסיק  במסגרת העירייה והחברות העירוניות מאות  בני נוער וסטודנטים במהלך חופשת הקיץ למשל באגפי שפ"ע, חינוך, איכות הסביבה ובחברות העירוניות במגוון תפקידים בהם יוכלו לעבוד ולהרוויח שכר על פי החוק".

עוד מציין אוזן: "מעבר לכך ניתן לתת מענה דומה גם לסטודנטים שייהנו ממלגה ייעודית שיזמתי לפני מספר שנים עבור פעילויות דומות אפשר גם בסיוע לתלמידים בהכנה לקראת השנה הבאה ובסיוע השוטף באגפי ומנהלי העירייה. היה מצופה שהעירייה מצידה תעשה ככל יכולתה כדי למצוא את הדרך המתאימה שתאפשר שפעולות אלו התקיימו. על כן אני קורא לך רז, לפעול בהקדם אם חשוב לך באמת שבני נוער יעבדו וירוויחו שכר הוגן במהלך חופשת הקיץ.

ואני מבקש שתזמן אליך במיידית את כל צוותים הרלוונטיים  במערכת העירונית כדי לגבש תוכנית עבודה ולהעסיק מאות בני נוער בשני סבבים במהלך חופשת הקיץ ואולי גם בחופשות החגים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "זו לא פעם ראשונה שחבר המועצה פונה לתקשורת עם הצעה שכבר מיושמת. אגף הנוער והצעירים החל בהרשמת בני נוער לתעסוקה בעירייה אולם עם כניסת המגבלות החדשות על פעילות בני נוער, הפעילות נדחתה לעת עתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות