n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אייל מושיוב פרש מהחיים הפוליטיים, אבל לא אמר את המילה האחרונה

אייל מושיוב פרש מהחיים הפוליטיים, אבל לא אמר את המילה האחרונה

אייל מושיוב, חבר מועצת העיר 13 שנה ודמות מוכרת בנוף העיר בראיון ראשון ל"גל גפן לאחר הכרזתו אתמול כי הוא יוצא מהחיים הפוליטיים: "מעולם לא הייתי טרמפיסט של איש. השגתי הכל בעבודה קשה, כשאחליט לחזור, אחזור כמו גדול"

אייל מושיוב. צילום פרטי
אייל מושיוב. צילום פרטי

אייל מושיוב חבר אופוזיציה בקדנציה הנוכחית שהתמודד בסיעתו של דב צור ראש העיר לשעבר " רק ראשון", היה בזמן כהונתו של צור 10 שנים בקואליציה וחמש שנים מתוכם היה המשנה לראש העיר ויד ימינו של צור.

בפוסט שהעלה אתמול, כתב מושיוב "בשבועות האחרונים מצאתי עצמי מהרהר שוב ושוב בסוגיה של לקיחת אתנחתא מהפעילות הציבורית.

אני מצוי תחת עומס רב במקום עבודתי שהלך והתגבר לאחרונה. אם כן לאחר התלבטויות לא פשוטות גמלה בליבי החלטה יחד עם משפחתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, לקחת פסק זמן מהפוליטיקה המקומית."

אייל, מה באמת גרם ליציאה מהחיים הפוליטיים, תמיד יש עומס בעבודה

"מה שלא סיפרתי בפוסט שפרסמתי הוא שנבחרתי שוב לחבר מזכירות ארצית בוועד עובדים, זו פעילות ענפה עם הרבה עשייה, העומסים מטורפים אני אחראי על ראשון לציון, תל אביב, אשקלון ועוד, מדובר במאות עובדים,  יושב ראש וועד העובדים ביקש ממני באופן אישי להשקיע יותר, אז להישאר כחבר מועצה ולתפוס כיסא זה לא פר, אני אחרי 13 שנים של עשייה אומנם עדין רעב ולא אמרתי את מילתי האחרונה אבל צריך גם לדעת מתי לצאת, לכל דבר יש טיימניג".

הרבה אנשים קישרו את העזיבה שלך לדב צור, לכך שאולי החליט לא לחזור ולרוץ לראשות העיר ולכן גם אתה יצאת כי הבנת שהסיעה "רק ראשון"  בלי דב מפורקת.

"אני אייל מושיוב חבר מועצת העיר רק בזכות עצמי, מעולם לא הייתי טרמפיסט של איש. השגתי הכל בעבודה קשה, כשאחליט לחזור, אחזור כמו גדול עם כל הציבור שלי, אפילו לא חשבתי על אופציה כזו שאנשים יקשרו את זה לדב צור".

ובכל זאת, אם דב צור לא יחזור לבחירות הבאות מי יהיה בראש?

"למה, אני לא יכול להיות בראש? אסור לי להיות בראש? אומנם לא רצתי לבד בעבר אבל אין לי ספק שאם ארוץ כראש סיעה אצליח,  אבל זה מאוד מוקדם לדבר על הכל, אודיעה על הכל סמוך למועד הבחירות, הייתי חבר מועצה טוב לעומת האחרים, ואפשר להשוות ויש למה".

איך הגיב ראש העיר רז קינסטליך לפרישה שלך?

"ישבנו אתמול והודעתי על כך לרז שלא הסתיר את רגשותיו ואפילו דמע, אני ורז מעולם לא רבנו רז הציע לי מספר פעמים לחבור לקואליציה, אבל מחוסר זמן לא נכנסתי".

היו הרבה שמועות שאתה באופן אישי יחד עם חברי סיעת "רק ראשון" הייתם אצל דוב צר מספר פעמים בבית במטרה להשפיע עליו לחזור ולהתמודד, זה נכון?

"זה לא נכון, בטח לא  לגבי, אני נפגש עם דוב המון אבל זה לא נכון שהיינו אצלו כסיעה ובנפרד ולחצנו עליו, דב צור אדם החלטי שלא מושפע מאף אחד, הוא לא קיבל שום החלטה כרגע ואני גם לא הדובר שלו".

לסיכום מה דעתך על העיר?

"כיום אני מרגיש שיש מגמת שיפור, העיר היתה  מזעזעת מבחינת ניקיון, הייתי בקשר כמעט יום יומי עם מנהל אגף איכות הסביבה הבנתי שהיו בעיות עם הקבלנים, אני מקווה מאוד כתושב העיר שכל הנושא של הניקיון השתפר כי זאת היתה הבעיה העיקרית  ואני מאחל מכאן לראש העיר ולחברי מועצת העיר שיעשו עבודה טובה, אחרי הכל אני משפחתי וילדי כאן ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

555

בשלישי: אירוע התרמת דם בראשון לציון

תפריט נגישות