n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / מפיצי ריח לרכב של חברת Odora במבצעים מדהימים

מפיצי ריח לרכב של חברת Odora במבצעים מדהימים

הכירו את מפיצי הריח של Odora לרכבים! מפיצים אלה יספקו מבחר ארומות איכותיות לבקשת הלקוח ויהפכו את השהייה ברכב למענגת במיוחד. מה אתם צריכים לדעת על מפיצי ריח לרכב של חברת Odora?

מפיצי ריח
קרדיט: "odora"

במאמר זה נציג את אחת מתשתיות הארומה ברכב שכל נהג חייב לשאוף אליהן!

 

שטח כיסוי אידאלי המתאים לרכבים

בניגוד למפיצי ריח חד פעמיים, המפיצים של אודורה מדודים בדיוק לרכבים ועל כן הם לעולם לא מחניקים מחד או מרגישים כבעלי ריח חסר מאידך. הם מספקים ריח בדיוק בעוצמה הנדרשת לכלי רכב, ועל כן הם יכולים לשרת אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי משפחה ורכבים קטנים כאחד.

מילוי חומר הפצת ריח חסכוני

בדרך כלל, כאשר נעזרים בקרטון הפצת ריח חד פעמי לתלייה על המראה, החומר שטבול בו שקול ל- 20-30 מ"ל הפצת ריח, לא יותר. החומר שמוטבע במכשיר של Odora מספק לכם קיבולת יפה של 50 מ"ל. המשמעות היא שבימים הראשונים לאחר הרכישה אתם נהנים מהפצת ריח מלאה, וגם כעבור ימים רבים אחריהם היא כמעט לא קמלה. המילוי מתבצע לעתים רחוקות במיוחד גם עבור נהגים אינטנסיביים.

מפיצים ארגונומיים שקל לתלות על המראה

התלייה מתבצעת בצורה טבעתית, כאשר אחד מחצאי העיגול של הטבעת מתקפל עם קפיץ ומאפשר את הכנסת המפית לתוך זרוע המראה ביעילות ובקלות רבה. בכל דגמי המפיצים של Odora כך עובדת התלייה, וזה מאפשר מינימום התעסקות בלוגיסטיקה ומקסימום הנאה מהפצת ריח איכותית באמת.

מפיצים מוארים במהלך הנסיעה

אם לא די בהפצת הריח האיכותית, המפיצים מועשרים באור יקרות כחול סגול המאפשר עיצוב חסר תקדים שלהם. מפיצי ריח מוארים הם מפיצים המוסיפים נופח עיצובי רב לפנים הרכב ועל כן הם ממש אידאליים לנסיעה. בשונה מקרטוני תלייה שמתקמטים, מפיץ זה עשוי פלסטיק ומבוסס על תאורה מעוצבת ויפה.

Odora מפיצי ריח לרכב בהתאמה אישית

בחברת Odora מפיצי ריח תוכלו להתאים לעצמכם מפיץ ריח לרכב הפועל באופן קבוע. הוא אינו עץ תלייה ואינו גומי הפצת ריח חד פעמי, אלא מכשיר שכל מה שנדרש בו הוא למלא מעת לעת את חומר ההפצה. על כן, נהגים שנוסעים הרבה יוכלו ליהנות מהפצת ריח איכותית ונוחה במיוחד.

ראו גם: מפיצי ריח במבצעים מדהימים | מפיץ ריח חשמלי מתקדם

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות