n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / מדוע חשוב לבחור יועץ משכנתאות אובייקטיבי?

מדוע חשוב לבחור יועץ משכנתאות אובייקטיבי?

אין ספק שלקיחת משכנתא היא החלטה בעלת חשיבות כלכלית עצומה, עקב סכומי הכסף הגבוהים המרכיבים לרוב את המשכנתא והמלכודות הניצבות בכל פינה.

משכנתא
צילום: FREEPIK

ייעוץ משכנתאות הופך לצורך חיוני, כאשר בחירה ביועץ אובייקטיבי וחיצוני לבנקים היא ההחלטה המומלצת יותר.

היתרונות של יועץ משכנתאות אובייקטיבי

כל בנק הפועל בתחום המשכנתאות בישראל מציע יועצים מטעמו, שאמורים לכאורה לסייע ללקוחות הבנק לבחור במשכנתא המתאימה להם ביותר. הבעיה היא שממש לא בטוח שאותם "יועצים" באמת מייצגים את האינטרסים של אלו הפונים אליהם.

אסור לשכוח שיועצי המשכנתאות מטעם הבנקים מייצגים את הגורם שמשלם להם את תלוש המשכורת. לכן סביר מאוד שהם יכוונו את לקוחות הבנקים למסלולים המשתלמים בעיקר עבור הבנק, מסלולים שהם מתוגמלים עליהם וכן הלאה.

גרוסמן יעוץ פיננסי, לעומת זאת, מציעה ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי במלוא מובן המילה. צחי גרוסמן מגבש יחד עם לקוחותיו את תמהיל המשכנתא הרצוי, בהתייחס לפרמטרים דוגמת:

  • מאפייני הנכס הרלוונטי, בדגש על גובה העסקה
  • ההון העצמי העומד לרשות הרוכשים
  • רמת ההכנסה שלהם, הן בנקודת הזמן הנוכחית והן בעתיד
  • המצב המשפחתי והתוכניות לגביו בעתיד

העובדה שההתנהלות כאן היא מול בנקים שונים, מאפשרת לקבל מגוון הצעות וגם "לעמת" FK בנק עם הצעות של המתחרים שלו. ייתכן מאוד שדרך התחרות הבריאה הזו' יגיע הלקוח להצעות המשכנתא המשתלמות עבורו.

מקסימום תועלת, מינימום סיכונים

משכנתא היא עסק למקצוענים בלבד. בהסכם המשכנתא יש סעיפים על גבי סעיפים, וגם מלכודות שמציבים הבנקים באופן מודע במטרה להגדיל את הרווח שלהם. הצמדה של מסלול לפרק זמן ארוך מדי, למשל, עלולה לייקר באופן דרסטי את גובה המשכנתא.

גרוסמן יעוץ פיננסי תדאג למצוא עבור לקוחותיה את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורם, כזו שתציע מצד אחד תנאים אטרקטיביים ומן העבר השני סיכון סביר. והכי חשוב – משכנתא המתאימה לצרכים וליכולות שלהם כמו כפפה ליד.

חוסכים מכם זמן, מאמצים… וכספים

יועץ משכנתאות חיצוני מונע מלקוחותיו הרבה מ"כאב הראש" הכרוך בלקיחת משכנתא. בחברת גרוסמן יעוץ פיננסי מקפידים ללוות את התהליך לכל אורך הדרך, החל מגיבוש התמהיל הראשוני, דרך הבדיקות בבנקים השונים ועד לניהול משא ומתן והתמקחות מול הבנקים.

הסיוע הזה מוכיח עצמו כיעיל במלוא מובן המילה עבור רוכשי הדירה. התהליך חוסך עבורם זמן ומאמצים מרובים, בין השאר כי הוא מונע גיחות הולכות וחוזרות לבנקים, ניהול משא ומתן מייגע איתם וכן הלאה.

הנקודה המרכזית, והחשובה ביותר, היא שדרך ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי ניתן לחסוך סכומי עתק בתשלום המשכנתא. פעמים רבות מדובר בפער של עשרות ושל מאות אלפי שקלים, מה שהופך את רכישת הנכס לנגישה הרבה יותר.

אם אתם מעוניינים לרכוש נכס ספציפי, או אפילו מבררים האם הרכישה בכלל יכולה להיות אפשרית עבורכם, שיחה ראשונית עם גרוסמן יעוץ פיננסי יכולה לעשות את ההבדל. הייעוץ הוא ללא תשלום, ואינו כרוך בהתחייבות כל שהיא.

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות