n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / למה מגפון 200 וואט הוא המגפון המועדף על המשטרה?

למה מגפון 200 וואט הוא המגפון המועדף על המשטרה?

כמה פעמים יצא לכם לפגוש במגפון המגיע להספק מקסימלי של 200 וואט ? סביר להניח שבאופן נדיר מאוד

מגפון
תמונה: ענק הסאונד

 

טווח עוצמת הקול של מגפונים נע בין 5 וואט ועד 50 וואט לרוב. בשנת 2019 השיקה חברת ProXtone את המגפון העוצמתי ביותר בעולם המגיע ל 200 וואט. מהר מאוד דגם זה הפך להיות המועדף על המשטרה בכל רחבי העולם. ( לחץ כאן ל: מחירון מגפון מהיבואן )

 

האם מגפון 200 וואט יעיל?

מתי המשטרה משתמשת במגפון? בעיקר בזמן הפגנות. עד לא מזמן עבדה המשטרה עם מגפון של 50 וואט, אבל ככל שההפגנה גדולה יותר כך נאבד הקול של המגפון. מגפון 200 וואט יכול להגיע למרחק כמעט קילומטר במקום רועש ופתוח, ובמקומות שקטים יותר המרחק רק גדל וגדל. למגפון זה יש תכונות נוספות שבגללן המשטרה כל כך אוהבת לעבוד איתנו. יש לדגם זה אפשרות להפעלת סירנה כדי למשוך את תשומת הלב של כולם, אפשרות הקלטה והוא יכול לעבוד זמן רב ללא צורך בהטענת הסוללות. לדגם זה יש את כל הציוד הנדרש בשביל לאפשר לכם נוחות מירבית, בין היתר מיקרופון נשלף, משקל קל, תוכנת בקרה על עוצמת הקול הניתנת לוויסות העוצמה. במקרים בהם הסוללה חלשה יש אפשרות לחיבור הטענה דרך הרכב או גנרטור. יש לדגם זה חיבורים רבים ומגוונים כמו MP3 פנימי במכשיר הכולל הפעלת קבצי שמע וכפתורי ניווט, חיבור אוקס, וחיבור לטעינת רכב. עוד דבר שחשוב לשוטרים הוא שבתוך כל ההמולה שיש, ולפעמים דברים יוצאים מכלל שליטה, חשוב שהמגפון יהיה עמיד בפני נפילות. דגם 200 וואט הוא בעל שלדת ABS ומבנה גוף קשיח העמיד בפני נפילות ותנאי מזג האוויר השונים. כמו בכל הדגמים גם לזה יש ידית אחיזה נוחה, רצועת כתף, ודבר ייחודי רק לדגם זה הוא סטנד עליו תוכלו למקם את המגפון ולעבוד בלי ידיים, ממש כמו מיקרופון.

 

מפרט טכני :

מיקרופון נשלף

המגפון מצויד במיקרופון נשלף עם כפתור PTT וכולל ווסת ווליום, וכולל כבל מסולסל באורך של מטר.

כפתור נעילה

ישנו לחצן על גבי המיקרופון שמפעיל אותו. הלחצן יכול להיות נעול על מצב הפעלה למטרות דיבור ארוכות.

נגן MP3 פנימי במכשיר

המגפון כולל בתוכו נגן MP3 המאפשר הפעלה של קבצי שמע, וכולל כפתורי ניווט.

חיבור אוקס

המגפון כולל בתוכו כניסת AUX, המאפשר להתחבר גם לטלפון הנייד ומכשירים אחרים.

סירנה

המגפון מצויד במערכת סירנה המאפשרת לנו למשוך תשומת לב של הקהל.

רצועת כתף

המגפון כולל רצועת כתף מובנית.

שלדת ABS
שלדת המגפון עשויה מחומר ABS ובנוי במבנה גוף שגם במקומות "קשים" ובתנאי מזג לא ברורים המגפון יהיה מוכן לעבודה.

 

איפה ניתן לרכוש מגפון W200 ?

כל מוסד ציבורי יודע שתמיד עדיף לרכוש כמות גדולה של מוצרים, אבל השאלה מאיפה. "ענק הסאונד" הינה רשת המתמחה באביזרי סאונד מערכות הגברה מקצועיות ומערכות כריזה, הרשת היא יבואנית רשמית לכל המוצרים שלה ובעלת שם טוב בקרב קהל הלקוחות שלה. במקום יחכו לכם מומחי סאונד ואנשי מקצוע שחיים את התחום, הם יעניקו לכם ייעוץ בחינם כדי להשיג את הבחירה הטובה ביותר עבור השימוש שלכם. בנוסף, בחנויות יבואן כמו "ענק הסאונד" תמצאו את המחירים הכי אטרקטיביים.

 

לסיכום

מגפון משטרתי חייב להיות מגפון עוצמתי, אבל מלבד לעוצמה יש לשים דגש על בחירת הכלי הנוח ביותר עבורכם. עליכם לדאוג לכך שחיי הסוללה יהיה ארוכים, מה מרחק הזריקה של המגפון? לבחור בדגם עם חיבורים מגוונים ושמישים וכמובן, הכי חשוב הוא לתת דגש על הנוחות בעבודה עם המגפון.

 

 

 

מגפון 2
תמונה: ענק הסאונד

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות