n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / בונים אתר? מהם השלבים הנכונים לבניית אתר?

בונים אתר? מהם השלבים הנכונים לבניית אתר?

בניית אתר עסקי היא דבר הכרחי ביותר כיום. כל חברה וכל עסק רוצים להיות מיוצגים באינטרנט, וקרוב לוודאי שאם אין לכם עדיין אתר, אתם נמצאים הרחק מאחורי המתחרים שלכם

אתר עסקי
צילום: FREEPIK

בניית אתר עסקי נחוצה כדי להגיע לקהלי היעד שלכם וכדי לקבל חשיפה דיגיטלית משמעותית למותג. בסופו של דבר, צרכנים ולקוחות פוטנציאליים רבים מתחילים את מסע הרכש שלהם בחיפוש בגוגל – ואתם פשוט חייבים להימצא שם.

הגדרת מטרות וסוג האתר

השלב הראשון בכל פרויקט של בניית אתרים הוא הגדרה של מטרת האתר, ומתוך כך הגדרה של סוג האתר. ישנם כמה סוגי אתרים שניתן לבנות למטרות עסקיות. האתר הפשוט והבסיסי ביותר הוא אתר תדמית שמהווה מעין תעודת זהות דיגיטלית של העסק. אתר כזה יכיל מידע על השירותים והמוצרים שהעסק מציע, מידע אודות העסק עצמו וכן פרטים ליצירת קשר.

אם אתם רוצים לקחת את האתר שלב אחד קדימה, אתם יכולים לבנות אתר קטלוגי שיכיל את קטלוג המוצרים המלא של העסק שלכם. בנוסף, עסקים רבים מחליטים לבנות אתר שניתן יהיה לבצע בו הזמנות של אותם מוצרים או שירותים. אתר כזה נחשב כחנות דיגיטלית, ויכול להביא לעלייה משמעותית בכמות המכירות של החברה, תוך השקעה נמוכה יחסית לעומת עלות של פתיחת חנות בעולם הלא-וירטואלי.

אפיון קהל היעד

לאחר שאתם יודעים מהו סוג האתר שאתם מעוניינים לבנות, אתם צריכים לאפיין את קהל היעד שלכם. אפיון קהל היעד ישפיע על העיצוב של האתר, על השפה המילולית והגרפית שבה תרצו להשתמש וכן על ההחלטה אם לפעול בערוצי שיווק דיגיטליים נוספים, במקרה הצורך.

מציאת חברה לבניית אתרים

אחרי שעבודת ההכנה הבסיסית הסתיימה, ויש לכם מושג לגבי סוג האתר וקהל היעד שאליו תרצו לכוון, יש צורך במציאת חברה לבניית אתרים שאיתה תרצו לעבוד. יש המון פרילנסרים וחברות בתחום זה, ולכן חשוב למצוא חברה או סטודיו שיכולים לתת לכם מענה אישי ושהתקציב שלכם יתאים להצעת המחיר שתקבלו.

מחיר של בניית אתר יכול להתחיל מאלפי שקלים בודדים ולהגיע לסכומים גבוהים מאוד. הכל תלוי בשאלה עם מי אתם בוחרים לעבוד ובשאלה כמה מורכב הוא האתר שאתם מבקשים לבנות (מבחינה תכנותית, בעיקר). הקמת אתר תדמיתי תדרוש את ההוצאה התקציבית הנמוכה ביותר, באופן יחסי.

קבלת עיצוב

החברה איתה תבחרו לעבוד תציע לכם, בסופו של דבר, עיצוב לאתר. חשוב להקפיד שהעיצוב ייעשה בהתאם לעקרונות שאיתם עובדת כל חברת UI ממוצעת. הכוונה כאן היא לעיצוב שמתחשב בעקרונות של התאמת ממשק משתמש וחווית משתמש איכותיים ומודרניים. איכות חווית המשתמש באתר שלכם תשפיע במידה רבה על ההצלחה של האתר ועל כמות ההמרות או המכירות שיתבצעו בו.

בניית האתר ואישורו הסופי

לאחר שאישרתם את העיצוב, האתר יעבור לשלב הבנייה אצל המפתחים. במידה והאתר נבנה על מערכת וורדפרס (מערכת נפוצה מאוד לבניית אתרים), כדאי יהיה לבקש הדרכה על המערכת – כך שתוכלו לבצע עדכוני תוכן באתר בעצמכם.

בסופו של דבר, יש צורך ללוות את תהליך בניית האתר מקרוב, ולוודא שמי שבונה אותו שם דגש על נושאי ממשק המשתמש, חווית המשתמש, האפשרות לניהול של האתר באופן עצמאי בהמשך וכן גם על הכנה לקידום אתרים.

חשוב שהאתר יהיה מותאם לדרישות של גוגל, על מנת שיהיה קל יותר לבצע קידום אורגני בהמשך וכך להגיע למקומות טובים יותר בתוצאות החיפוש בגוגל. רק כך יהיה קל למצוא את האתר שלכם ברשת, ואתם תוכלו למצות את הפוטנציאל העסקי של האתר שהחלטתם לבנות.

 

כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות