n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תקף את בת זוגו בעודה מחזיקה את בתם התינוקת

ראשל"צ: תקף את בת זוגו בעודה מחזיקה את בתם התינוקת

כל חטאה של בחורה צעירה מראשון לציון היה שביקשה מבן זוגה להחזיק לזמן מה את התינוקת המשותפת שלהם. הוא הגיב בהתקף אמוק וחנק אותה כשניסתה לברוח ממנו

תינוקת בוכה. אילוסטרציה pixabay
תינוקת בוכה. אילוסטרציה pixabay

תקף את אשתו בעודה מחזיקה את בתם הפעוטה בידיה: צעיר בן 27 מראשון לציון לא אהב את העובדה שבת זוגו ביקשה ממנו להחזיק את בתם המשותפת לזמן מה והגיב באלימות קשה. הזוג הצעיר התגורר בבית אמו של הצעיר ברחוב רש"י בעיר, כאשר בשעת בוקר מאוחרת בחודש יוני ניגשה האם הצעירה לבן זוגה וביקשה ממנו להחזיק את הפעוטה בת השנה מאחר וברצונה לעשן אולם הוא מאוד לא אהב זאת.
בתגובה החל בן הזוג לצעוק עליה ולקלל אותה: "יא בת שרמוטה מה את באה אליי עוד לא פתחתי עיניים, אתם ממררים לי את החיים. אני צריך לברוח מאנשים כמוכם".
הצעירה אמרה לו כי הוא "סתם נרקומן" וביקשה לעזוב את הדירה אולם כאן החל מסע השתוללות מצדו של בן הזוג – הוא השליך צלחת זכוכית שהכילה אוכל של התינוקת לעברה של האשה אולם למרבה המזל היא לא פגעה בה והתנפצה על הרצפה.
האשה שחששה כי התינוקת תיפגע אמרה לבן הזוג בחשש "הילדה, הילדה" וביקשה לעזוב את המקום בטרם תזמין משטרה אולם הוא חשב אחרת – הוא רץ לפניה לדלת הכניסה של הדירה, נעל אותה ולקח את המפתח כשהוא אומר לבת זוגו: "נראה מה הפעם תוכלי לעשות לי".
הצעיר שנכנס להתקף אמוק החל להשליך חפצים בדירה כשהוא שוב מנסה לפגוע בבת זוגו שמחזיקה כל העת את התינוקת בידיה ונאלצה להסתגר במרפסת.
בשלב מסוים, לאחר שבת הזוג יצרה מצג שווא לפיו היא מתקשרת למשטרה, הצעיר ניאות לאפשר לה לצאת מהדירה והיא ברחה החוצה כשהיא יחפה אולם מבחינתו האירוע לא הסתיים: הוא רץ אחריה לכיוון חדר המדרגות והודיע לה כי היא לא לוקחת את התינוקת. בת הזוג זעקה לעזרה ואף דפקה על דלתות השכנים כאשר הצעיר חנק אותה והצמיד אותה לקיר כשהוא אומר לה: "מה את צועקת אצלי בבניין".
בסופו של דבר הצעירה אזרה אומץ והגישה תלונה במשטרה והצעיר נעצר ונלקח לחקירה. לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת בן זוג וניסיון תקיפת בן זוג. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.19.38_2efbb061

נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

תפריט נגישות