n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן בביקור במחלקה הוויטרנרית ראשון לציון

חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן בביקור במחלקה הוויטרנרית ראשון לציון

בפגישה נכחו ראש העיר רז קינסטליך ,יועצתו לבע"ח איריס חזן, סגן ראש העיר איתי מתיתיהו ועלתה הסוגיה על תקציב אבזור חדרי הניתוח הוויטרנרים ברשויות המקומיות.

איריס
משמאל לימין: דר' תומר נסימיאן, יועצת ראש העיר איריס חזן, ס. ראש העיר איתי מתיתיהו, ח"כ יסמין פרידמן, ראש העיר רז קינסטליך, מנהל המחלקה הוטרינרית דר' יהונתן אבן צור, דר' רפאל וטורי, שי לי יו"ר מטה יש עתיד צילום: פרטי

היום בשעה 11:00 בבוקר התקיים ביקור פתע במחלקה הווטרינרית בראשון לציון עם חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) ובנוכחות ראש העיר רז קינסטליך שהגיע יחד עם יועצתו איריס חזן וסגן ראש העיר איתי מתיתיהו.

את הסיור במקום ערך מנהל המחלקה ד"ר יהונתן אבן צור ועלו נושאים רבים ביניהם, עיקורים וסירוסים של חתולי הרחוב, הרחבת המחלקה הוויטרנרית והקמת חדר ניתוח חדש.

יועצת ראש העיר איריס חזן לענייני בע"ח סיפרה ל"גל גפן ראשון לציון" "הביקור היה מוצלח להמשך שיתוף פעולה פורה בין הרשות המקומית לממשלה. כיועצת ראש העיר לבע"ח זומנתי לפגישה מלשכתו של ראש העיר וכולי תקווה שהנושא שראש העיר העלה בפני חברת הכנסת סאקס פרידמן בדבר אבזור לחדרי ניתוח ברשויות המקומיות יצא לפועל ונקבל סיוע ממשלתי. שמחנו לארח את חברת הכנסת ונשמח שתגיע בהמשך לביקורים נוספים לשיתוף פעולה, ראשון לציון עברה שינוי משמעותי בתחום הווטרינרי מאז שנכנס ראש העיר רז קינסטליך לתפקידו ואני מברכת על כך.

איריס1
חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן יחד עם יועצת ראש העיר איריס חזן ואבי קוזי

 

חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן מסרה :

"שמחתי מאוד לבקר במחלקה הווטרינרית של ראשון לציון, שמחתי לראות שיש שם צוותים מקצועיים, עם הרבה אהבה וחמלה כלפי בעלי החיים. באותה הזדמנות אני רוצה לשבח את העירייה על הפעילויות יוצאות הדופן שהיא מקיימת למען בעלי החיים, כמו סבסוד טיפולים ווטרינרים לבעלי חיים המצויים בידי אנשים המטופלים במחלקת הרווחה בעיר. אני מודה לראש העיר רז קינסטליך ויועצתו איריס חזן, ולסגן ראש העיר איתי מתיתיהו על האירוח, אעמוד לרשותם ככל שיצטרכו"

סגן ראש העיר איתי מתיתיהו מסר:
"השירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון הינו מהמתקדמים ביותר בארץ. אני מודה ליסמין סאקס פרידמן חברת הכנסת על הביקור, יסמין הינה יו"ר השדולה למען רווחת בעלי החיים בכנסת, וניכר כי התרשמה לטובה מהטיפול המקצועי.

רה"ע העלה בפניה את הצורך לסיוע ממשלתי לאבזור חדרי ניתוח וטרינריים ברשויות בכל הארץ.תודה רבה לרה"ע, ליונתן אבן צור הוטרינר העירוני ולצוות המקצועי על האירוח, לשי לי שאשא ראש מטה יש עתיד ראשון לציון ולאיריס חזן יועצת ראש העיר לענייני בע"ח שהצטרפו אלינו.

נמשיך לחזק את הקשר בין הרשות לממשלה למען עתיד העיר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות