n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מחממים מנועים לקראת יום העצמאות בשלב חצי הגמר של חידון הציונות והמורשת

רחובות: מחממים מנועים לקראת יום העצמאות בשלב חצי הגמר של חידון הציונות והמורשת

שלב חצאי הגמר של חידון הציונות והמורשת מבית ההסתדרות הציונית העולמית, המועצה הציונית בישראל וקק"ל, ובשיתוף משרד ירושלים ומורשת, יצא השבוע לדרך

חידון הציונות_שפלה וירושלים
צילום: ניר בן סימון

אחד החידונים המרכזיים התקיים במכון איילון ברחובות. עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל: "חידון הציונות הוא נדבך נוסף בעבודה של המועצה הציונית בישראל להנגשת הציונות העכשווית וההיסטורית לדור הצעיר"

חידון הציונות והמורשת מבית ההסתדרות הציונית העולמית, המועצה הציונית בישראל וקק"ל, ובשיתוף משרד ירושלים ומורשת, יצא השבוע לדרך עם שלב חצאי הגמר.

אחד החידונים המרכזיים, שריכז את המתמודדים אשר הגיעו מאזור השפלה וירושלים, התקיים במוזיאון מכון איילון ברחובות, עם קהל של כ-150 איש, ובנוכחות שרית הנדקנופף, מנכ״לית המחלקה לפעילות בישראל והנצחת השואה.

את הערב התחילו המשתתפים בסיור מרתק במוזיאון. החידון, שמתקיים זו השנה התשיעית ברציפות, בוחן את הידע על ההיסטוריה הציונית, אירועים בולטים ודמויות משפיעות בציונות, תוך שילוב שאלות עכשוויות אודות ההוויה הישראלית.

הזוכים בשלב חצי הגמר, מבין 7 הקבוצות שהתמודדו בערב, הם הקבוצה הירושלמית מבית הספר השש שנתי המקיף בגילה. וביניהם: המורה יובל קורן ותלמידי כיתה י"א, דניאל שולמןף, איתי צרפתי ועומר דלאל.

עו"ד עוז חיים, מנכ"ל המועצה הציונית בישראל: "חידון הציונות הוא נדבך נוסף בעבודה של המועצה הציונית בישראל להנגשת הציונות העכשווית וההיסטורית לדור הצעיר. בראייה שלנו, הציונות האמיתית לא התחילה ונגמרה אי שם בסוף שנות הארבעים, אלא היא עכשווית, היא נמצאת כאן לידנו כל יום שעה שעה דרך התנדבויות, פעילויות ומיזמים של בני הנוער מכל גווני האוכלוסייה הישראלית, וגם דרך הלמידה שלנו והעמקת הזהות הציונית. זו ציונות ולשם אנחנו מכוונים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות