n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: העירייה שולחת חבילות ללוחמים בודדים ומעוטי יכולת

רחובות: העירייה שולחת חבילות ללוחמים בודדים ומעוטי יכולת

לפני כארבע שנים החלה עיריית רחובות באימוץ גדוד הלוחמים "ארז" של המשטרה הצבאית במסגרת פרוייקט ״אמץ לוחם״ של יחד למען החייל

אמץ לוחם
נציגי הגדוד עם סגן ראש העיר, אמיתי כהן. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

לקראת חג הפסח תעביר עיריית רחובות עשרות חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בודדים ומעוטי יכולת מגדוד ארז.

במסגרת פרויקט "כולנו משפחה אחת" שיזם סגן ראש העיר אמיתי כהן יחולקו אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, כולן תרומת רשת יוחננוף. לכששמע שיש חיילים בודדים ומעוטי יכולת בגדוד המאומץ, הוא נרתם מייד להעברת חבילות גם עבורם.

במרץ 2018 החליט ראש העיר, רחמים מלול כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים יאמצו ויחבקו את לוחמי גדוד המעברים. מדובר בגדוד שבו כ- 600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ- 15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי וחיילות הגדוד מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית.

לפני חג הפסח החליטו בעירייה לחבק גם את הלוחמים והלוחמות מהגדוד ולהעביר חבילות מזון, אשר יחולקו ללוחמים מעוטי יכולת ולוחמים בודדים המשרתים במסגתר הגדוד.

אתמול הגיעו נציגי הגדוד חעיריית רחובות לאסוף את עשרות החבילות לקראת חלוקתן בגדוד.

האימוץ הינו במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של "יחד למען החייל" (הארגון המשותף של האגודה למען החייל וקרן לב"י ), אשר אחראי לחבר בין גדודים לוחמים לבין חברות וארגונים לאימוץ חם ומחבק.

רחמים מלול, ראש העיר: ״עיריית רחובות מחבקת את הלוחמות והלוחמים בצה״ל בכל הזדמנות, בשם כל תושבי רחובות. אנו גאים להעביר חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בגדוד לקראת חג הפסח. הוקרת התודה על שירותם היא המעט שאנו יכולים לעשות עבורם״

סגן ראש העיר, אמיתי כהן: ״אני שמח שפרוייקט ״משפחה אחת״ יכלול בתוכו השנה גם את הלוחמים והלוחמות של גדוד ארז בצה״ל. הם מסכנים את חייהם למעננו, ואנו נהיה פה בשבילם. תודה רבה לכל השותפים לפרוייקט משפחה אחת – רשת יוחננוף, תלמידי המכינה ותלמידי אמית עמיחי שסייעו באריזה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות