n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: איתור שבח"ים באופן קבוע

רחובות: איתור שבח"ים באופן קבוע

מאז הפיגוע באלעד: המשטרה והשיטור העירוני ברחובות תפסו והרחיקו 6 שב״חים מהעיר

ראש העיר רחמים מלול
ראש העיר רחמים מלול. צילום: רמי זרנגר

בהמשך לפעולות שננקטו לפני מספר שבועות לאיתור שבחים וסילוקם מאתרים שונים בעיר- מייד לאחר הפיגוע באלעד, הורה ראש העיר רחמים מלול למנהל אגף פיקוח שילוט ושיטור עירוני ליאור שוקרי להכניס לתוכנית העבודה את נושא איתור שבחים באופן קבוע.

פעולות איתור ייעשו באתרי בניה אך גם במסעדות ובכל מקום בו יש חשש להעסקת שבחים.

ביומיים האחרונים מאז ניתנה ההנחייה- בשיתוף פעולה של המשטרה והשיטור העירוני- נתפסו ברחובות 6 שבחים : 2 אשר נעצרו והועברו לבית המשפט ו- 4 הועברו למחסומים בחזרה.

גם בהמשך השבוע יבצעו השיטור העירוני והמשטרה פעולות רלוונטיות לאיתור שבחים, ללא הפסקה.

כמו כן- בימים אלה פונים בעיריית רחובות לכל הקבלנים והיזמים אשר מבצעים עבודות בנייה בעיר (הן בבניה פרטית והן בבניה משותפת ) בהתראה חמורה כי פרוייקט אשר בו יימצאו שבחים שעלולים לסכן את תושבי העיר, ינקטו נגדו סנקציות עד כדי שלילת היתר הבניה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״בכל הקשור לפעולות שבשליטתנו על מנת לשמור על ביטחון תושבי העיר – ננקוט בכל דרך אפשרית וללא ליאות לאתר כל שוהה בלתי חוקי בעיר. לא אתן לסכן את תושבי העיר״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות