n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אז מה עושים בחול המועד פסח בעיר רחובות?

אז מה עושים בחול המועד פסח בעיר רחובות?

סוף סוף יצאנו לחופשי. השנה חג הפסח הזה בסימן חזרה לאירועים, טיולים, פעילויות לכל המשפחה והצגות. אז מחכה לנו ברחובות ?

רוקדים אביב
רוקדים אביב. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

חזרנו לצאת ולבלות ובחול המועד פסח 2022 מחכים לנו הצגות ילדים, סיורים היסטוריים, צעדת האביב שמזמינה אותנו לבילוי אביבי בחיק הטבע, פסטיבל מחול וזמר, כיף באתר הפרדסנות ולקינוח- מימונה עם קובי פרץ ועוד:

17.4.22-19.4.22 סיורים מודרכים מדי יום בלב המושבה ובשכונת שעריים, בהם ייחשפו המשתתפים לבתים היסטוריים ולסיפורים מרתקים מחיי המושבה. כל סיור יתקיים פעמיים ביום, בשעה 10:00 ובשעה 12:00. הסיורים בהרשמה מראש בעלות של 20 ₪ למשתתף. מספר המשתתפים בסיורים מוגבל.

18/4/22 יום שני, כל המשפחה מוזמנת לצעוד: צעדת האביב רחובות 2022 בסימן 'יציאה לחירות'.
במסגרת חגיגות האביב בעיר, עיריית רחובות והחברה העירונית יערכו גם השנה את צעדת האביב ברחובות, במסלול מעגלי של 6 ק"מ, ברמת קושי בינונית – קלה, עם מגוון פעילויות לכל המשפחה לאורך המסלול ובסיומו.
הזינוק מאתר הפרדסנות בין השעות 08:00-09:30, לא תתאפשר יציאה לאחר השעה 09:30.
ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש בלבד.

19/4/22 יום שלישי, פעילות לכל המשפחה באתר הפרדסנות הכוללת סיור עם חזיון בבית האריזה, ניעה ברכבת, פינות יצירה ועוד הפתעות, בין השעות 09:00-11:00 או 11:00-14:00. יש להזמין כרטיסים מראש בעלות של 10 ₪ באתר טיקצ'ק בקישור >> https://shimur.org.tickchak.co.il/11332

19/4/22 יום שלישי, רוקדים אביב ברחובות בפארק המייסדים, יום שלישי, ייערך בשעה 20:00, המופע "קום והתהלך בארץ" – מופע מחווה לשיריו היפים של יורם טהרלב, גדול הפזמונאים של הזמר העברי, שהלך לעולמו השנה ושיריו הפכו עם השנים לקלאסיקות ולנכסי צאן ברזל בתרבות ובזמר הישראלי. במופע זה ישתתפו הזמרים אילנית, אבי טולדנו, אילן ליבוביץ', אסנת זנו מרום, שירלי לילו, חננאל אדרי וליטל ממן. את האירוע תנחה הזמרת שרון חזיז, שגם תנעים בשירתה.
הכניסה למופעים ללא עלות.

20/4/22 פעילות לכל המשפחה באתר הפרדסנות הכוללת סיור עם חזיון בבית האריזה, נסיעה ברכבת, פינות יצירה ועוד הפתעות, בין השעות 09:00-11:00 או 11:00-14:00. יש להזמין כרטיסים מראש בעלות של 10 ₪ באתר טיקצ'ק בקישור >> https://shimur.org.tickchak.co.il/11332

20.4, יום רביעי, בשעה 20:00, יתקיים מופע הנעילה "כתר המזרח", מופע מחווה למיטב להיטי הזמר המזרחי והים תיכוני, דרך המלחינים והכותבים הבולטים שהטביעו את חותמם בתרבות ובזמר הארץ ישראלי, בהשתתפות הזמרים שימי תבורי, הראל מויאל, סגיב כהן, נופר סלמאן ("היורשת"), דנה לפידות והגר נבטי. את המופע ינחה הסטנדאפיסט מיקי גבע.
הכניסה למופעים ללא עלות.

24.4 יום ראשון: עיריית רחובות והחברה העירונית, מזמינות את תושבי העיר לחגיגת מימונה עירונית בפארק המייסדים, החל מהשעה 20:00. במסגרת החגיגות, יקבל ראש העיר, רחמים מלול, את פני התושבים במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו, כשהנוכחים יוזמנו להתכבד בכיבוד מסורתי שיכלול מופלטות כיד המלך. המימונה ברחובות מהווה מוקד עליה לרגל לתושבי האזור, אישי ציבור ומכובדים נוספים.
על הבמה המרכזית יופיע הזמר קובי פרץ, והאמנים ליאור אלמליח, אלחי לגריסי והזמרת הים תיכונית נטלי בראל. המופעים יתקיימו לצד אוהל אוריינטלי מרהיב ביופיו.

 

צעדת האביב בשנים קודומות
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות