n
דף הבית / רחובות / צרכנות רחובות / מסורבי משכנתא בבנק בגלל בעיות מול הוצאה לפועל- מרטין בוקסדורף

מסורבי משכנתא בבנק בגלל בעיות מול הוצאה לפועל- מרטין בוקסדורף

עברתם בעיות של הוצאות לפועל ובעיות מול גופים פיננסיים? עכשיו הכול בסדר ורוצים לקחת משכנתא? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שמתקשים לקחת משכנתא לבד

מרטין בוקסדורף
צילום: יח"צ

משפט הפתיחה שלי:

גם אם הלכתם לבנק שלכם והוא סירב לתת משכנתא, גם אם לקחתם יועץ משכנתאות והוא אמר שזה לא אפשרי, זה לא באמת אומר שזה אבוד. תנו לי את הצ'אנס למסות להשיג לכם משכנתא בכל מקרה.

זה בדיוק מה שאני עושה. בעשר השנים האחרונות אני קם בבוקר ויוצא להילחם מול הבנקים, עבור האנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא לבדם. בדרך כלל אני מקבל את האנשים אחרי שהם כבר קיבלו סירוב מבנק או שניים, סביר להניח שהיה גם יועץ משכנתאות בתמונה, שגם אמר שזה כבר אבוד.

מה אני יודע שהיועצים האחרים לא יודעים?

האמת היא שאני יודע הרבה יותר מאשר יועצי משכנתאות רגילים. הרבה יותר. זה לא בגלל שאני גאון, זה לא בגלל שיש לי הרבה קשרים וקומבינות. זה לא בגלל שלמדתי שלושה תארים באוניברסיטה ( רק אחד).

הסיבה שאני יודע הרבה יותר מאשר היועץ הממוצע היא שהשקעתי עשר שנים בהתמחות וצבירת ידע והבנה בתחום מסורבי משכנתא. אני לא עושה שום דבר אחר, אני לא מבין בשום דבר אחר ועושה רק את הדבר האחד שאני מעולה בו ממש.

אז מה באמת אני עושה?

מה שאני בעצם עושה הכי טוב, זה לקחת סיפור של משפחה או של אדם ולנסות להבין אותו לעומק. ברגע שיש סיפור מאחורי האנשים- אני יכול לנסות לבנות תיק משכנתא שבעצם מסביר את היתרונות הגדולים של האנשים שלי ומצד שני לגמד את החסרונות הגדולים של האנשים שלי.

נניח שיש לי זוג שעבר פשיטת רגל לפני כמה שנים, כמובן שהיו זה מוביל אותם לזה שהם לא מצליחים לקבל משכנתא.

המטרה שלי היא לבנות את ה"מקרה" שלנו בצורה כזו כדי שזה ייראה הרבה יותר טוב מאשר במבט ראשון. זאת בעצם המומחיות שלי וניתן לקרוא על זה עוד בכתבה כאן. אז בואו נדבר על זה, איך אני בעצם בונה תיק כזה.

יתרונות מול חיסרונות:

כאשר אני מדבר על יתרונות מול חיסרונות, הכוונה היא לכך שאני רוצה להדגיש את הדברים הטובים ולהפחית בחשיבות הדברים הלא טובים. בואו ניתן דוגמה: נניח שיש זוג מקסים שהיו לו בעיות של הוצאה לפועל. אבל מאז עברה שנה וחצי והכול מאז מתנהל תקין.

מצד שני, הם עובדים בעבודות יציבות ומשתכרים משכורות יפות. זאת דוגמה קלאסית מבחינתי, כאן אני יודע שיש לי נקודת לחץ שאני יכול להפעיל וללחוץ עליה עדי להגדיל את הסיכוי שלי לקבל משכנתא עבור האנשים שלי.

איך באמת זה קורה?

בואו נמשיך את הדוגמה מהפסקה הקודמת. אם אני מרגיש שיש לי קייס שאני יכול לעבוד איתו, אני מכין את כל הניירת, לומד בעל פה את כל היתרונות והחסרונות של האנשים שלי. חשוב מאוד שאם יעלו שאלות – אני אדע במאה אחוז מה לענות.

אני מגיע לאחד המנהלים ומתחיל להסביר את המקרה שלי. אני מסביר באריכות את הדברים החיוביים ומקטין ממשמעות הדברים השליליים, המטרה שלי היא לתאר את הדברים בצורה כזו שתציג את האנשים כלא מסוכנים עבור הבנק.

הרי ממה בעצם הבנקים מפחדים?

הבנקים מפחדים יותר מכל מאנשים שעלולים לא לשלם את המשכנתא. לכן המשימה שלי היא תמיד לשכנע את הבנקים בכך שאין סכנה שהאנשים לא ישלמו, ברגע שאני מצליח במשימה הזו- אני יכול להיות רגוע שהמשכנתא תאושר.

הקליקו לסרטון מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות למסורבי בנקים ופושטי רגל

מרטין בוקסדורף0508116397 או [email protected]

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

fcbe486f-340b-496c-b953-bb6968cb2adf

סניף חדש לרשת מחסני השוק, בעיר רחובות: יושק בהשקעה של מיליוני שקלים במרכז הקניות המסחרי החדש בעיר- "הנשיא הראשון"

תפריט נגישות