n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / תלמידי אורט האומנים ברמלה אומרים די לאלימות נגד נשים!

תלמידי אורט האומנים ברמלה אומרים די לאלימות נגד נשים!

תלמידי י' 3 מתיכון אורט האומנים ברמלה, יזמו קמפיין הקורא להפסקת האלימות נגד נשים. ראש העיר, מיכאל וידל: "אני מחזק את ידי תלמידי האומנים על היוזמה"

תלמידי אורט האומנים ברמלה
תלמידי אורט האומנים ברמלה
צילום: דוברות העירייה

שאפו לתלמידי שכבת י' בתיכון אורט האומנים ברמלה, ולרכזת השכבה מאיה אבני – מלמד על מיזם הקורא להפסקת האלימות כלפי נשים.

תלמידי י' 3 מתיכון אורט האומנים ברמלה בחרו לא להתעלם מבעית האלימות כנגד נשים. בכל מספר ימים נחשף סיפור זוועתי אחר על רצח אישה. התופעה קשה, כואבת ונוגעת לכולם והיא רחבה ומקיפה ופוגעת בכל המגזרים ובכל הקהילות והעדות. במסגרת המיזם החליטו התלמידים לא להישאר אדישים למצב ויזמו קמפיין שילוט די לאלימות נגד נשים. התלמידים הפיקו שלטים ויצאו להפגין ברחובות. התגובות ברחוב לא איחרו לבוא. מצפצופי עידוד של נהגי רכבים ועד קריאות "כל הכבוד" ועצות מעוברי אורח כיצד צריך לפעול.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, בירך את התלמידים על היוזמה ואמר: "האלימות נגד נשים היא תופעה חברתית כלל ארצית, חוצה מגזרים, שאינה קשורה למוצא אתני, מצב סוציו אקונומי, או רמת השכלה. אלימות לצערנו באה לידי ביטוי באופן פיזי, מילולי, כלכלי ומיני. כולי תקווה שהחברה כולה יהיו שותפים במאבק החד משמעי במיגור האלימות כנגד נשים, יש להיאבק בה בכל הכלים, הן בחקיקה, הן באכיפה, והן בחינוך ובמשפט. אני מחזק את ידי תלמידי האומנים על היוזמה המבורכת וגאה בהם ובצוותי החינוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות