n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מסייעים לעסקים הקטנים בלוד עם "יום הפלאפל"

מסייעים לעסקים הקטנים בלוד עם "יום הפלאפל"

תושבי לוד יצאו בהמוניהם לתמוך בעסקי מזון קטנים בעקבות משבר הקורונה ב"יום הפלאפל"

הצלחה למיזם מנת הדגל בלוד בסיוע לעסקים קטנים ולעידוד הקניות בעיר (1)
הצלחה למיזם מנת הדגל בלוד בסיוע לעסקים קטנים
צילום: דוברות העירייה

ביום חמישי ה-18.6התקיים 'יום הפלאפל'. מיזם התנדבותי בשם "מנת הדגל" אשר הציב לעצמו מטרה לסייע לבעלי העסקים הקטנים לשרוד את התקופה המאתגרת, ועל הדרך גם לפנק במנת פלאפל את מי שזקוק לה.

גם בעיריית לוד הרימו את הכפפה והחליטו להצטרף אל המיזם שנערך ברחבי הארץ, ורכשו מנות שאותן תרמו לקשישים ברחבי העיר. בנוסף, הם קראו לתושבי העיר לרכוש פלאפל ובכך לחזק את בעלי הדוכנים.

המיזם שם דגש על ערבות הדדית וסולידריות חברתית, בכך שהוא מעודד רכישה מרוכזת מבעלי עסקים קטנים, לטובת תרומה לעמותות ומוסדות רווחה, באמצעותה ייווצר רווח כפול: חיזוק כלכלי לעסקים קטנים ותרומה בפעולה אחת. במקביל, מקווה המיזם להעלות את המודעות לאקטיביזם צרכני – קניה בעסקים קטנים; דרכה יוכל לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ושיקומה.

דני כהן – יו"ר וועד העובדים בעיריית לוד, שמע על המיזם המיוחד והחליט להצטרף ולקחת חלק בתרומה למען העסקים בלוד. הוועד רכש מנות פלאפל לכל עובדי העירייה- אותם הזמין מדוכנים בלוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות