n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד חגגה עצמאות 74 עם המדינה

לוד חגגה עצמאות 74 עם המדינה

בלוד חגגו 74 עם המדינה בחגיגה ענקית ומושקעת עם מיטב הזמרים והאמנים, מופעי זיקוקים ופעילויות

עצמאות לוד 1
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

אלפים חגגו את יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל ולעיר לוד. עם מיטב הזמרים והאמנים, מופעי זיקוקים ופעילויות . ראש העיר יאיר רביבו: הבאנו לתושבים שמחה אדירה עם אמנים מובילים בבמה הכי שווה בארץ, הכי ציונית ועם זיקוקין".

חגיגות יום העצמאות בעיר לוד נפתחו בעת ערב של יום רביעי בשדרות ירושלים, סביב הבמות המרשימות והמושקעות בהשתתפות אלפים מתושבי העיר לוד ומערי המרכז, שהגיעו לחגוג בחגיגות המקומיות.

על הבמה המרכזית הופיעו קובי פרץ, עידן עמדי, נרקיס, אלי חולי ורביב כנר. בחצות הלילה, עלה על הבמה הדי-ג'יי המפורסם סקאזי והקפיץ את החוגגים עד אמצע הלילה. בבמה הדתית הופיעו ה'פרויקט של רביבו' והזמר עקיב. רבים ציינו כי החגיגות השנה בשתי הבמות, היו המרשימות והמושקעות ביותר שידעה העיר לוד.

 

עצמאות לוד 3
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

במהלך אירועי העצמאות התכבדו 12 מתושבי העיר לוד להדליק את המשואה לרגל יום העצמאות, כל אחד ואחת על תרומתם במפעל חיים ופועלם למען הציבור. כן העניק ראש העיר יאיר רביבו תעודת אזרחות כבוד לאסיר ציון – יהונתן פולארד, על תרומתו הרבה למדינת ישראל ועל רוח הציונות איתה צעד ועליה שמר לאורך השנים.

 

עצמאות לוד 2
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

בבוקר יום העצמאות התקיימו פעילויות בחסות העירייה לכל הגילאים במתחם חגיגות העצמאות ומאות משפחות מתושבי לוד נהנו ממגוון אטרקציות ומתנפחים, מתחמים להדלקת המנגל ואוכל, וכן מופעים לילדים לאורך שעות היממה – עם דוד חיים, חן מרציאנו, דורון מירן, ניסים סרוסי ועוד.

 

עצמאות לוד 10
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "לוד חגגה עצמאות 74 למדינה ולעיר המדהימה שלנו. הבאנו לתושבים שמחה אדירה עם אומנים מובילים בארץ ואני מודה להם על שהגיעו בהמוניהם לבמה הכי שווה בארץ".

ראש העיר הודה למשטרת לוד על אבטחת אירועי העצמאות וליתר כוחות הביטחון וההצלה, לסגנים ולחברי המועצה, לגרעין לודאים על הסיוע, וכמובן לאגף תרבות ואירועים – בניהולה של אורית עופר, אגפי הביטחון, התפעול, החינוך, הפרויקטים, השיטור העירוני, הכספים, המשפטית ואגף דוברות, ולכל מנהלי העירייה ועובדיה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות