n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: המונים הגיעו לחגיגות המימונה בפארק העירוני

לוד: המונים הגיעו לחגיגות המימונה בפארק העירוני

יאיר רביבו: "מפגן של אחדות ואהבת חינם באוהל המימונה העירוני בלוד"

יאיר ויקירה רביבו מקדמים את פני הבאים באוהל העירוני
יאיר ויקירה רביבו באוהל העירוני. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר יאיר רביבו, החליט להמשיך במסורת ולקיים השנה את חגיגות המימונה בפארק העירוני הצמוד לקניון בשד' ירושלים, ולהאיר את לוד בחגיגה מרוקאית מסורתית, הכוללת תלבושות ססגוניות, תפאורה אותנטית, והרכב אנדלוסי במיטב שירי המימונה.

החגיגות נפתחו כשעה לאחר צאת חג הפסח. קהל המונים מתושבי העיר נהרו למקום וגדשו עד אפס מקום את רחבת החגיגות. תושבי העיר נהנו מתקרובת עשירה שהוכנה במקום והוגשה לכל הבאים, אשר כללה מופלטות, לביבות (ספינג') , עוגות ודברי מאפה מתוקים וכן שתיה קלה וחמה.

 

דיילת חיננית עם המתוקים באוהל העירוני
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

אלפי תושבי העיר נהנו מהאירוע המושקע עד אחר חצות. את המשך החגיגות עשה ראש העיר בבית הוריו הסמוך לפארק והמשיך לקבל את זרם הבאים והמברכים עד השעות הקטנות של הלילה.

"מפגן של אחדות ואהבת חינם באוהל המימונה העירוני" אמר ראש העיר יאיר רביבו, "עם המוני תושבי העיר שהגיעו להתברך ולשמוח לצלילי הרכב אנדלוסי, וכמובן לטעום את המופלטה המסורתית ושלל מתוקים, ועם חברי כנסת , אח"מים, בכירים ואישי ציבור שהגיעו לחגוג יחד עימנו בחג של שמחה אמיתית, חג של ביחד".

 

יאיר רביבו מברך את הקהל הרב
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

"לקראת חצות המשכנו את החגיגות בבית הוריי היקרים, אסתר ויעקב שיחיו לאורך ימים ושנים אמן, שפותחים מדי שנה את ביתם ומארחים את מאות הבאים מכל הלב ובאהבה רבה".

 

ההורים אסתר ויעקב עם חהכ מירי רגב, יחד עם יאיר ויקירה ובנם יעקב
ההורים אסתר ויעקב עם חהכ מירי רגב, יחד עם יאיר ויקירה ובנם יעקב. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

ראש העיר מסר את תודתו לכל הגורמים שסייעו בהפקת האירוע וכן לכל מי שהגיע לכבד. "חג מימונה שמח ומתוק לכולם! שנזכה בע"ה לחגוג ולהיות בשמחה בכל שנה. אוהב אתכם! תרבחו ותסעדו!".

מכתב הוקרה וברכה מיוחדת שלח לראש העיר, סם בן שטרית נשיא הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו:  "ידידי ורעי ראש העיר- יאיר!  בשם חברי ובשמי, אני מבקש להביע לך, את מלוא ההוקרה וההערכה, על האירוע המרשים, באוהל רחב ידיים, שבו קיבלת אורחיך, שרים וח"כים ב"ליל המימונה. השמחה הייתה רבה, התזמורת הייתה נהדרת והכיבוד כיד המלך. מחיאות הכפיים של האורחים, מבטאות נאמנה את אהבת תושבי העיר לוד לפועלך כראש עיר מוצלח ומצליח. מעל לכל שמחתי שהיו נכבדים ערביים באירוע, כפי שהיה נהוג במרוקו. על כל אלה ועוד, באתי להודות ולהוקיר".

 

עם סם בן שטרית - נשיא הפדרציה העולמית ליהדות מרוקו
עם סם בן שטרית – נשיא הפדרציה העולמית ליהדות מרוקו. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות