n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / יאיר רביבו בוועדת הבריאות בכנסת: "חובה דפיברילטור בכל בניין חדש"

יאיר רביבו בוועדת הבריאות בכנסת: "חובה דפיברילטור בכל בניין חדש"

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, , נשא דברים מרגשים בפניי וועדת הבריאות בכנסת על מיזם מציל חיים של עיריית לוד

רביבו
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, התארח בוועדת הבריאות של הכנסת, בהובלת היו"ר – חברת הכנסת עידית סילמן, ונשא דברים מרגשים בפניי הנוכחים, על המיזם החשוב והענק של עיריית לוד, בהצבת עשרות מכשירי החייאה (דפיברילטורים) ברחבי העיר – פרויקט שיציל חיי אדם בעת חירום, עד להגעת כוחות הצלה.

רביבו שיתף את המשתתפים בוועדה, על הסיבה שהחליט לצאת למיזם וחשף סיפור אישי שאירע לפני כ-3 שנים, עם שכנו משכונת גני יער בלוד שנפטר לאחר שלקה בלבו.

ראש העיר שיתף גם כי בהוראתו, כל בניין מגורים חדש שנבנה בלוד בשנים האחרונות מחויב ע"י העירייה בהצבת המכשיר בלובי. "הקבלן והיזם משקיעים מיליוני שקלים, אז עוד 4,000 ₪ לא ישברו אותם מצד אחד, ומאידך – זה יציל חיים". כן חשף וציין כי "לא היה קבלן אחד שהתנגד לסעיף הזה כשהוספנו זאת בחוזה שלו לבניית המבנים בעיר לוד".     

ראש העיר פנה וביקש מיו"ר הוועדה, לקדם חקיקה אשר תחייב בעת בניית כל בניין חדש בישראל מ-4 קומות ומעלה עם 16 דיירים, בהצבת מכשיר דפיברילטור וללא זה – לא יקבל טופס 4. עשיתי זאת ראשון בישראל וללא חוק – וזה הצליח. אין סיבה שזה לא יהיה בחוק". 

וזה לא הכל. רביבו ביקש לפרסם קמפיין לציבור תושבי ישראל, כיצד להשתמש במכשיר ההחייאה בעת חירום. "ראינו בעבר, שגם כאשר אדם התמוטט והיה דפיברילטור בשטח – אנשים לצערנו לא ידעו כיצד להשתמש בו", אמר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות