n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / התערוכה "מאות פעמים" תוצג בגלריה לאומנות עכשווית ברמלה

התערוכה "מאות פעמים" תוצג בגלריה לאומנות עכשווית ברמלה

במסגרת התערוכה החדשה, יציגו 4 אמניות עבודות המעוררות שאלות בהקשר של נשיות. אוצרת התערוכה ד"ר סמדר שפי: "התערוכה היא הרהור מורכב, לעיתים הומוריסטי- אירוני אך לאו דווקא אופטימי, על נשיות"

הגלריה לאומנות עכשווית ברמלה
הגלריה לאומנות עכשווית ברמלה
צילום: דוברות העירייה

בשעה טובה תפתח במרכז לאומנות עכשווית ברמלה שבמתחם מוזיאון רמלה, בשבוע הבא (יום שישי 3.7.20) התערוכה "מאות פעמים". במסגרת התערוכה החדשה, יציגו 4 אמניות מסקרנות עבודות המעוררות שאלות ותהיות בהקשר של נשיות. הנשים: אלה אבו קישק, נרדין סרוג', נעמה ערד ודיאנה קוגן, יציגו בתערוכה עבודות רישום, ניאון, מיצבים ועוד, חלקן ענקיות.

"קווי מתח שונים עוברים בין יצירות התערוכה "מאות פעמים", טורדים, אבסורדים ועיקשים", אומרת ד"ר סמדר שפי, אוצרת המרכז והתערוכה. "התערוכה היא הרהור מורכב, לעיתים הומוריסטי – אירוני אך לאו דווקא אופטימי, על נשיות בהקשריה החברתיים והפרטיים".

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "המרכז לאמנות עכשווית ברמלה, מהווה מרכיב תרבותי חשוב ומרכזי המשקף את החיים המשותפים בעיר רב תרבותית. התערוכה "מאות פעמים", הרביעית בסדרה, היא הוכחה שרמלה מצויה על מפת האמנות העכשווית בישראל, כיאה לעיר תרבות מובילה – רמלה עיר עולם. אני מזמין את הציבור למרכז לאמנות עכשווית בעיר רמלה".

המרכז החדש לאמנות עכשווית רמלה  CACR שנפתח לפני כשנה ע"י עיריית רמלה וקרן רמלה, במתחם מוזיאון רמלה בניהולו של רון פלד, מציע אמנות מהמעלה הראשונה כשמטרתו להרחיב את המקום שתרבות תופסת בחיינו.  הכניסה לתערוכה חופשית ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, הציבור מוזמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות