n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: כבוד לעיר, יאיר רביבו במקום ה-2 בישראל על הובלה בהתחדשות העירונית

לוד: כבוד לעיר, יאיר רביבו במקום ה-2 בישראל על הובלה בהתחדשות העירונית

מקום שני אחרי ירושלים בקידום התחדשות עירונית.

יאיר רביבו. צילום עיריית לוד
יאיר רביבו. צילום עיריית לוד

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו זכה השבוע במקום ה-2 כראש עיר המוביל בקידום התחדשות עירונית במדינת ישראל, כך נחשף ופורסם בכנס הנדל"ן השנתי "ישראל מתחדשת" שערך אתר 'מגדילים' במלון רמדה בירושלים, בהשתתפות ראשי ערים מכל רחבי הארץ, שזכו אף הם להיכנס אל הרשימה המכובדת של העשירייה הפועלת למען התחדשות עירונית בעירם.

לראשי הערים ולמדיניות שלהם במסגרת התחדשות עירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38) להתחדשות העירונית חלק מהותי בקידום התוכניות והפיכתן לבנייה בפועל.
בכנס, בו השתתפו עשרות בכירים מענף הנדל"ן, יזמים, עורכי דין, אדריכלים שמאים ועוד, נחשף כי רביבו עקף ברשימה המכובדת את ראשי הערים קריית אונו, פתח תקווה, נתניה, באר שבע, תל אביב, אור יהודה, רחובות, קרית ים וכן את ראשון לציון שזכה רק במקום העשירי ברשימה.

יאיר רביבו: "העיר לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל, כאשר מקודמים בה עד כה 12 מתחמי התחדשות שיבטיחו את ביסוסו של מרחב העיר הוותיק בלוד, כמרכז עירוני חי ותוסס אשר יוכל להוות אלטרנטיבה איכותית לאוכלוסייה מגוונת ולזוגות צעירים. הישגה של לוד בתחום זה והפרויקטים השונים, באים לידי ביטוי גם בדו"ח רשמי של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אשר מכתיר את העיר לוד כמובילה בישראל בקידום מתחמי פינוי בינוי. בע"ה נעשה ונצליח ונמשיך לבנות ולפתח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות