n
דף הבית / חוקר פרטי / להרים את הראש

להרים את הראש

כשיהודה התעמת עם אשתו לגבי פתק שמצא בו היא מספרת על רגשותיה לאחר, היא הכחישה, אבל הוא לא הרים ידיים, והבין שזה הזמן למעקב

couple-4697055_1920
צילום: PIXABAY

יהודה מבין עכשיו היטב את הטעות החמורה שהוא עשה. הוא פנה אליה מוקדם מדי. לאחר שמצא בטעות פתק בכתב ידה של רינת שמדבר על היעדר הרגשות שלה כלפיו ורגשות שמתפתחים למישהו אחר, הוא פשוט התעמת איתה. זה גרם לו להבין מדוע היחסים שלהם מדורדרים כ"כ בחודשים האחרונים אבל עדיין טעות. היא כמובן הכחישה. "זה בכלל לא שלי" ענתה. העובדה שלא היו רשומים שם שמות בכלל פעלו לטובתה הפעם, "זה שייך לחברה" אבל לא הייתה מוכנה לגלות לאיזה מהן.

יהודה לא האמין. הוא לא "אכל" את הסיפור הזה. הוא התעמת איתה כדי להבין מה קורה. הוא רק רצה לעשות סדר ביחסים. כרגע, כשהיא בוחרת לנער מעליה את מה שמצא, הוא חייב להביע עמדה מיידית וברורה. הוא לא יישאר ולו רגע אחת עם אחת שמנסה "למרוח" אותו. יהודה ארז מזוודה קטנה והלך לישון אצל הוריו. למחרת, הוא כבר פגש אותי.

 

"לא תוכל להתאפק"

אני לא חשבתי שזה זמן טוב להתחקות אחריה. אני מבין שיהודה ממש חושד ומשוכנע ואני גם יכול לראות את ההשקפה שלו. יחד עם זאת, העובדה שהתגלית עצמה ממש טרייה, ושהוא התעמת איתה ערב קודם, לא פועלת לטובתו מבחינה מבצעית. גם אם יש משהו בדבריו, רוב הסיכויים שהיא תזהר. זה הזמן הכי "שקוף" לשבת לה על הזנב. יהודה חשב אחרת. "מה שקראתי מדבר על רגשות. אם היא אכן אוהבת אותו כ"כ, היא לא תוכל להתאפק. ביחוד עכשיו, כשאני לא שם". היה משהו בדבריו.

ארבעה ימים ארוכים הייתי בעקבותיה. רינת לא עובדת. לפני כשנתיים נולד בנה הקטן, ומאז היא בחופשה לידה ארוכה ושוקלת הסבה מקצועית. התקופה הזאת מאפשרת לה להיות עם הילדים, ללמוד תחום מקצועי חדש, ולהשקיע בעצמה. בימים הללו, ראיתי אותה כשהיא לוקחת ומחזירה את הילדים ממוסדות החינוך, עושה כושר, עורכת קניות, נפגשת עם חברות אבל רוב הזמן נמצאת בבית.

לקחתי גם את האפשרות שאותו אחד עשוי להגיע אליה. זה בהחלט לא אופציה סבירה ורינת צריכה להיות ממש טיפשה לעשות זאת כי זה ממש מסוכן. בכל רגע יהודה יכול להיכנס לבית שלהם. מצד שני, אף פעם אי אפשר באמת לדעת. הדרך היחידה לבחון את האפשרות, זה לראות אם יש גבר שמגיע לבדו אל הבניין, ולא היה אחד כזה. בהיעדר ממצאים המלצתי לו שיחכה מספר שבועות ואז נפעל שוב "תן לה להיות קצת שאננה ואז נראה…" הסברתי.

"בטוח שלא פספסתם משהו?" שאל בכנות כעבור יומיים. ברור שהייתי בטוח אבל עדיין ענין אותי מדוע הוא שואל. ידעתי כבר קודם שקו הטלפון שלה רשום על שם העסק שלו, ולכן גם ידעתי שהוא בודק את השיחות היוצאות שלה, מתוך תקווה שזה יוביל אותנו למספר טלפון חשוד של הבחור. כשיהודה לא מצא מספר שזר לו בפירוט השיחות, הוא לקח בחשבון שזה לא מכסה את השיחות הנכנסות, ושתמיד הם יכולים לתקשר ביניהם בכל פלטפורמה שמבוסס על אינטרנט ולא על חשבון החברה הסלולארית. יחד עם זאת הוא הבחין שם במשהו אחר.

 

הכל טרי 

הוא ואשתו מחנים את הרכבים בחניון הבניין, והשער האלקטרוני מופעל על ידי התקשרות מהנייד אל מספר שפותח את השער. "שמתי לב שמספר הפעמים שהיא מתקשרת לשער גבוה יותר ממה שראיתם אותה בזמן המעקב" הסביר את פשר הספקות שלו "ככה הבחור נכנס אל הבית שלנו". אני עדיין חשבתי שזה לא סביר ומסוכן, ובלי קשר, איפה אותו אחד יחנה את הרכב בחניון עם מקומות שמורים?! מצד שני, שוב, יש משהו בדבריו. "הוא לא מגיע אליה כדי לעלות. הוא מגיע אליה כדי לאסוף אותה בלי שיראו אותה" עניתי לו "זוכר? זה הזמן הכי שקוף כי הכל טרי".

יהודה אישר עוד ימי פעילות. הפעם, אחד החוקרים בצוות חיכה בתוך החניון עצמו עם תצפית לעבר הכניסה הפנימית של הבניין. התסריט היה בדיוק כמו שסברתי. רינת כנראה פתחה עם הנייד את שער החניה, ורכב שחור נכנס פנימה ולא החנה, אלא פשוט חיכה עם רכב דולק צמוד לכניסה של הבניין. ראיתי את רינת יוצאת מהכניסה הרגלית, מסתכלת לצדדים כנראה כדי לוודא שאף אחד מהשכנים לא מבחין בה, והופ… היא נכנסה לרכב השחור והתכופפה כלפי למטה. מבחוץ, זה לא נראה בכלל שיש מישהו נוסף ברכב מלבד הנהג עצמו. גם כשיצאו מהחניון, רינת עדיין לא הרימה את הראש וניתן רק לראות את הנוהג עצמו.

נסענו בעקבותיהם. רק כשיצאו לגמרי מהשכונה, ראשה של רינת בצבץ מעל לקו חלונות הרכב. עכשיו היא כבר ישבה באופן רגיל ברכב, וכיוון הנסיעה הייתה לעיר סמוכה. מקום שהיא כנראה תרגיש בו נח להימצא מבלי שמכירים אותה. אחרי עשרים דקות נסיעה, הם עצרו את הרכב, ונכנסו אל בית קפה סמוך. מיד כשהתיישבו היא שמה עליו את ראשה והגניבה לעברו נשיקה. עד כמה עצוב שזה יכול להישמע, אבל יהודה לא סתם מתמודד עם בגידה, אלא עם ממצאים שממחישים ללא ספק סיפור של אהבה. כל הנראה משהו טרי, שהחל בחודשים האחרונים, אבל מספיק חזק כדי שרינת תקל ראש ותיפגש איתו בכל מחיר.

כעת, כשהבנתי את שיטת הפעולה שלהם, כל שנותר הוא מעט להתמיד, עד אשר יהיו בידינו מספיק ראיות. זה כבר לא כדי להמחיש ליהודה את האמת, אלא ראיות קבילות ומשפטיות כדי שישמשו אותו להליכים נגדה, שלצערו הרב ומבחינתו הם בלתי נמנעים. "אני כבר אדאג שהיא לא תרים את הראש" אמר בהשאלה לתרגיל הרכב שהיא מבצעת ואני מניח שהוא התכוון למלחמה שהוא מתכנן לה. לא עניתי לו. הוא כעס מדי כדי שאוכל לעזור לו להירגע. הזמן יעשה את זה, וזה יתמוסס מאליו. הוא פשוט אימפולסיבי ולא שופטים מישהו בכעסו.

 

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

beach-gacf25a0d3_1920

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

תפריט נגישות