X

נעצר תושב בת ים שהעסיק שב"חים

נעצרו שני תושבי שטחים- שוהים בלתי חוקיים,שעל פי החשד הועסקו בעסק המשמש כמרכול על ציר הטיילת בתל אביב בניהול תושב בת ים שנעצר אף הוא

נעצר תושב בת ים שהעסיק שב"חים
צילום: דוברות משטרת ישראל

במהלך ליל חמישי האחרון, במסגרת פעילות יזומה של שוטרי תחנת לב תל אביב באירועי "לילה לבן" בעיר, הבחינו השוטרים בשני חשודים ששהו בתוך עסק המשמש כמרכול ברחוב הרברט סמואל בתל אביב.

בבדיקת השניים עלה כי מדובר בתושבי שטחים, תושבי רמאללה ושכם, אשר על פי החשד שוהים בישראל שלא כחוק והועסקו במקום ללא האישורים הנדרשים.

השניים נעצרו במקום. בנוסף, נעצר בעל העסק, תושב בת ים בשנות ה-50 לחייו, בחשד להעסקת שוהים בלתי חוקיים. כלל החשודים הועברו לחקירה בתחנת לב תל אביב, בשיתוף שוטרי מחלקת הרישוי של מרחב ירקון.

הבוקר (ראשון), חתם מפקד מחוז תל אביב, ניצב חיים סרגרוף, על צו סגירה מנהלי לעסק למשך 30 ימים, עד ליום 28.7.26 (כולל).

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד