מותג המשקפיים Cattleya מבית אופטיקנה פותח דוכן בקניון עופר רחובות
הדוכן החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 300 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ-15 מ”ר
- מערכת האתר
- ה' אב התשפ"ה

מותג משקפי השמש והראייה Cattleya, מבית אופטיקנה, ממשיך לחזק את נוכחותו בשוק האופטיקה הישראלי ופותח דוכן בקניון רחובות, מקבוצת קניוני עופר . זהו הדוכן השישי של המותג אשר מצטרף לרשת הדוכנים והחנויות הקיימות של Cattlya, כאשר בעתיד הקרוב מתוכננים פתיחות של נקודות נוספות.
הדוכן החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 300 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ-15 מ”ר, ממוקם בקומה ה 2, ומהווה חלק מהאסטרטגיה של המותג לחדור לעומק השוק המקומי, להתחרות במותגים המובילים בקטגוריה ולספק מענה לצרכנים המחפשים שילוב של אופנה גבוהה, איכות ברמה אחרת ומחיר נגיש לכל כיס. הוא עוצב בקונספט ייחודי המשקף את ערכי המותג – עדכניות, נגישות ועיצוב מוקפד.
לדברי יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות: “אנחנו שמחים על פתיחתו של דוכן קאטלייה בקניון, המצטרף לשורה של דוכנים עם מיטב המותגים מקטגוריית האופנה, טיפוח, לייף סטייל והאקססוריז. מדובר במותג שהפך תוך זמן קצר לנחשק ואופנתי, ובכך אנו מרחיבים את היצע והתמהיל בקניון עופר רחובות.”