X

חנות פופ-אפ ראשונה, מרגשת ומיוחדת של לוחם גבעתי, שנפצע ברפיח מפיצוץ מטען והשתקם

לוחם הגבעתי יהונתן בן שבת שנפצע ברפיח מפיצוץ מטען, פותח חנות פופ אפ ראשונה של מותג התכשיטים שבבעלותו FESTIVE חנות הפופ-אפ תיפתח בעופר הקניון הגדול לרגל השקת קולקציית תכשיטים בעיצובו של הלוחם בן שבת

חנות פופ-אפ ראשונה, מרגשת ומיוחדת של לוחם גבעתי, שנפצע ברפיח מפיצוץ מטען והשתקם
צילום: ג'יורג'יו דולידזה

חנות פופ-אפ ראשונה, מרגשת ומיוחדת של לוחם גבעתי יהונתן בן שבת, שנפצע ברפיח מפיצוץ מטען והשתקם, תיפתח בעופר הקניון הגדול בפ"ת, לרגל השקת קולקציית  מותג התכשיטים FESTIVE  ובעיצובו של  בן שבת.

החנות פופ-אפ תיפתח ב – 29.12.2024  עד ה 2.1.2025   והיא תציע מגוון רחב ועשיר של תכשיטים  לנשים וגברים, כולל: צמידים, טבעות, שרשראות, עגילים, תליונים ועוד, במחירים לכל כיס.

לרגל פתיחת הפופ-אפ יערוך הקניון מבצע חד פעמי, במסגרתו: מי רוכש בחנויות עופר הקניון הגדול, מעל 399 ₪, יוכל להוריד קוד באפליקציית מיי עופר ולקבל תכשיט מתנה מהקולקציה בעיצובו של בן שבת - שווי המתנה כ 140 ₪. המבצע יערך בין התאריכים 29.12.2024  עד ה 2.1.2025.

יהונתן בן שבת, הבעלים של מותג התכשיטים FESTIVE, שירת כקמב"ץ בגבעתי, ובמלחמת "חרבות ברזל"  במהלך הלחימה ברפיח, התפוצץ עליו מטען חבלה שהניחו לצוות הלחימה מתחת לנמר. הוא נפצע קשה - פגיעות ראש ורסיסים ושברים בפלג גוף עליון, ומאושפז בשיקום בתל השומר כבר קרוב לחצי שנה. עד ה 7 לאוקטובר בן שבת שימש כבעלים, מנהל ומעצב  מותג התכשיטים FESTIVE.    

נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול מסרה: "כחלק מהאג'נדה של הקניון והמחויבות לערכים ולעשייה חברתית, אנו גאים ומתרגשים  לארח את יהונתן בן שבת בקניון. מדובר בחייל ששירת בעזה חודשים רבים אבל גם במעצב מוכשר במיוחד המציע מגוון עשיר של תכשיטים במחירים לכל כיס".  לדבריה: "חנוכה, הוא חג הניסים והנפלאות, ואנו מזמנים את הקהל הרחב להגיע ולרכוש מהתכשיטים הנפלאים של המותג  FESTIVE    ובכך לתמוך בחייל  שעזב את מפעל חייו ויצא להגן על המולדת".  

יהונתן בן שבת אמר על פתיחת הפופ-אפ: "הנהלת עופר הקניון הגדול נתנו לי  ההזדמנות לחזור מהלחימה, להשתקם ולהקים מחדש את העסק שלי,  מה שנותן תקווה  וכוח  להרים את  המותג  מחדש".  לדבריו: "אני מודה  על ההזדמנות ועל הרעיון להקים חנות  פופ אפ ראשונה למותג, מה שיעזור לי בחשיפה לקהל הרחב ובמכירות. עד כה המותג שיווק את המוצרים שלו ארך ורק באתר און ליין :  FESTIVE".  

אריק סולטןיהונתן בן שבתצילום: אריק סולטן