X

עדכון מראש עיריית בת ים בעקבות האזעקות והפיצוצים

עדכון מיוחד מראש העיר צביקה ברוט (שני, 7.10, 11:20):

עדכון מראש עיריית בת ים בעקבות האזעקות והפיצוצים
צילום: ארכיון- דובר צה"ל

בעקבות ירי 5 רקטות ארוכות טווח מעזה, הופעלה אזעקה באזור המרכז וגם בעיר בת ים.

ראש העיר צביקה ברוט:  "תושבות ותושבים יקרים, בהמשך לאזעקה שהופעלה בעיר, אבקש לעדכן כי מדובר בירי של רקטות מרצועת עזה. לא היו נפילות בבת-ים או באיזור. בחולון נרשמה נפילה של חלק מטיל מיירט בשטח פתוח, ללא נפגעים. 

מערכת החינוך פועלת כסדרה. עם הישמע האזעקה פעלו הצוותים החינוכיים בהתאם לתירגולות ולהנחיות פיקוד העורף, יחד עם קציני הביטחון העירוניים, וכעת שבו לפעילות רגילה. 

יחד עם המשטרה, הצבא וגורמי החירום העירוניים אנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר הן לירי רקטי, והן לאפשרות של אירועי פח״ע בעיר באופן כללי - והיום הזה בפרט. עם זאת חשוב לציין כי נכון לעכשיו אין שום מידע קונקרטי או התרעה נקודתית שכזו. אבקש שלא להפיץ פייק ניוז בנושא כפי שקרה הבוקר. בהמשך היום אקיים את הערכת המצב היומית עם גורמי החירום ואעדכן כרגיל בכל התפתחות. 

אנו מציינים היום את יום השנה לטבח ב-7 באוקטובר. אחה״צ נקיים את טקס הזיכרון והנחת אבן הפינה לאנדרטת הזיכרון שנקים בעיר. אני מבקש בשם כולכם לשלוח חיבוק גדול ל-23 המשפחות הבת-ימיות שאיבדו עד היום את יקיריהן. נמשיך ללוות אתכן לכל אורך הדרך. 

אבקש לשלוח רפואה שלמה לפצועים שלנו, ולהבטיח שנמשיך להיאבק למען חזרתם המהירה הביתה של 101 החטופות והחטופים - בהם גם תושב עירנו. ובעיקר - נתפלל להצלחתם וחזרתם בשלום של כל לוחמות ולוחמי צה״ל וכוחות הביטחון. 

אין לנו ארץ אחרת, ואין לנו עם אחר. והאזעקות ממשיכות לתת לנו תזכורת מדוע אנו נלחמים - ובעיקר מדוע אין לנו שום אפשרות אחרת אלא לנצח. ביחד. "

חרבות ברזל רקטות בת ים 7.10

art