X

אירועי יום השנה לציון ה-7.10 בבת ים

היום, 7.10, שנה ליום הנורא ביותר שחוותה ישראל מאז הקמתה, יתקיימו בבת ים מגוון אירועי זיכרון

אירועי יום השנה לציון ה-7.10 בבת ים
צילום: עיריית בת ים

שנה חלפה מאז ה-7 באוקטובר, יום שהותיר צלקת עמוקה בלב העם. 

לציון היום, יתקיימו בבת-ים מגוון אירועים כדי לזכור את מה שהיה ומי שאיננו עוד, לחבק את הפצועים והמשפחות השכולות, להתפלל לשלום לוחמות ולוחמי צה"ל וכוחות הביטחון, לשובם של החטופים במהרה ולהביט קדימה בתקווה יחד.

לפניכם האירועים המרכזיים שייערכו השבוע בעיר:

שני, בשעה 17:00, טקס הנחת אבן פינה באנדרטה לנרצחי השבעה באוקטובר  בכיכר יוספטל פינת בן גוריון (העיגול) בהשתתפות הזמרים שי גבסו וסהר טוויטו.

עיריית בת ים.צילום: עיריית בת ים

שני, בשעה 20:30, דוד ד'אור ואברי גלעד במופע אינטימי עם שירים מהנשמה. ודיבורים מהלב לחיזוק הרוח הישראלית. דווקא עכשיו, למרות המציאות, למרות שכל כך קשה לכולנו, למרות שלאף אחד אין מצב רוח, למרות הכאב ובגלל הכאב, אנחנו מוכרחים לקום מהשבעה באוקטובר, לנשום עמוק, לפתוח את הלב ולהיות יחד.

במופע "פתח לבך" משולבים מונולוגים מעוררים עם תובנות על החיים בצל המלחמה, לצד שירים שפורטים על המיתרים הכי פנימיים של כולנו: פתח לבך, תמיד יחכו לך, שיר למעלות, שער הרחמים, והיא שעמדה, שמור על העולם, אבינו מלכנו, כנפי רוח. לפרטים ורכישה, אתר היכל התרבות, לחצו כאן

אוהד רומנו / נוי יעקובידוד דאור ואברי גלעדצילום: אוהד רומנו / נוי יעקובי
​​​​​​​

שלישי, בשעה 19:00, "שבעה באוקטובר - מציינים, נזכרים, מספרים". ראש העיר צביקה ברוט בשיחה פתוחה עם: אבי דבוש, שורד הטבח בקיבוץ נירים - על המאבק הממושך להצליח לשרוד כשמחבלים מקיפים את ביתו ואסתר בורוכוב ניצולת מסיבת "הנובה" ברעים - שהצליחה להינצל לאחר שנפצעה והעמידה פני הרוגה במשך שעות ארוכות.

טרמינל לעיצוב, הכניסה חופשית

לפרטים נוספים ושאר האירועים שיתקיימו בעיר, לחצו כאן

בת ים 7.10 יום זיכרון

art