X

בוקר קשה בחולון עם תאונה ושריפה

פצוע קשה בתאונה ונזק גדול בשריפה, שני האירועים בשכונת נאות רחל בחולון

בוקר קשה בחולון עם תאונה ושריפה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שני אירועים קשים בבוקר יום שישי בחולון:

בשעה 11:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב גלגינוע שנפצע במהלך רכיבה בשדרות יוספטל בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוות רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר כבן 60 במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א לירן אלגרבלי סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמה ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

ניר דור ואור דור (דוד ואחיין) חובשי איחוד הצלה מסרו: "הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לבית החולים להמשך טיפול. נמסר לנו בזירה כי הוא החליק במהלך הנסיעה ונחבל קשות בראשו"

דוברות איחוד הצלהזירת התאונה בחולוןצילום: דוברות איחוד הצלה
​​​​​​​

זמן קצר קודם לכן, התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן אודות שריפה בדירה ברחוב עין יהב בחולון. למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף איתן גולדנברג. בהגיעם למקום הבחינו בעשן סמיך ולהבות היוצאות מהקומה הרביעית בבניין בן 4 קומות. 

דוברות כבאות והצלה.צילום: דוברות כבאות והצלה

הצוותים חתרו למגע עם מוקד האש וזיהו בעירה באזור המטבח, במקביל ביצעו סריקות לאיתור לכודים תוך קבלת מתן מידע כי בעלת הדירה יצאה מהבית ואין חשש ללכודים. האירוע הסתיים ללא נפגעים ולמקום זומן חוקר דליקות לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה. 

דוברות כבאות והצלההשריפה ברחוב עין יהב בחולוןצילום: דוברות כבאות והצלה

תאונה קורקינט שריפה נאות רחל חולון

art