X

ג'סי כהן מתחדשת

מפגש בין ראש העיר לתושבים, חשף את השינוי והשדרוג הגדול שהשכונה הוותיקה תעבור בשנים הקרובות

ג'סי כהן מתחדשת
צילום: עיריית חולון

לראשונה בחולון: ראש העירייה שי קינן והצוותים המקצועיים בעירייה לקחו חלק בכנס שיתוף ציבור ייחודי ומרגש, במסגרתו התאספו תושבות ותושבי השכונה כדי לשמוע על התוכניות הגדולות שמצפות לה בעתיד הקרוב והרחוק.

התושבים קיבלו סקירה בלתי אמצעית על הפרויקטים שיהפכו את השכונה למקום נעים ומזמין, ובהם הקמת שדרה ירוקה ויפה לאורך רחוב אילת, בניית מוקדי תעסוקה חדשים והוספת גישה נוחה לתחנות יוספטל והרכבת הקלה. לפי התכנון, יתווספו לשכונה 5,000 יחידות דיור חדשות שיספקו מגוון מענים לכלל האוכלוסיות. בנוסף, צפוי שיפור משמעותי גם במערכת החינוך, עם הקמת בית ספר יסודי חדש ותיכון למדעים ואמנויות.

ראש העירייה שי קינן: ״התחדשות עירונית בשכונת ג'סי כהן היא צעד משמעותי עבור כולנו אשר מסמל את המחויבות שלנו לשיפור איכות החיים באזור. בשיתוף פעולה עם יזמים, התחלנו כבר במספר פרויקטים מרכזיים בשכונה, בהם: מתחם יוספטל, מתחם גשר התנאים, מתחם מוקד דרום ועוד. התכנון המתקדם יאפשר יצירת שכונה מודרנית, חיה, עם תשתיות משודרגות, מגורים, מסחר, תעסוקה ומבני ציבור תודה לתושבות ותושבי ג׳סי כהן על שיתוף הפעולה והנכונות לקחת חלק בעתיד השכונה. יחד נוביל את השכונה לעתיד טוב יותר."

עיריית חולוןתושבי ג'סי כהן במפגשצילום: עיריית חולון
​​​​​​​

התחדשות עירונית ג'סי כהן חולון

art