X

נחנכה תערוכה לזכר נופלי ונרצחי ה-07.10 מראשון לציון

"פסגות ותהומות": עיריית ראשון לציון חנכה תערוכה מיוחדת לזכר נופלי, נרצחות ונרצחי ה-7 באוקטובר, תושבי העיר

נחנכה תערוכה לזכר נופלי ונרצחי ה-07.10 מראשון לציון
צילום: עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה אמש (ד') את התערוכה המיוחדת "פסגות ותהומות", המציגה את יצירותיהם של חלק מ-72 הנופלות והנופלים, הנרצחות והנרצחים בשבעה באוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל", בנות ובני העיר, או מקרבה ראשונה לתושבי העיר.

עיריית ראשון לציון.צילום: עיריית ראשון לציון

התערוכה מציגה את יצירותיהם של איתי יהודה ז"ל, בן בנציון חסיד ז"ל, גיא עזר ז"ל, יהונתן אליהו ז"ל, ליאור רביב ז"ל ועדן בן רובי ז"ל. פתיחת התערוכה נערכה במעמד המשפחות השכולות, ראש העירייה – רז קינסטליך וחברות וחברי מועצת העירייה. 

עיריית ראשון לציון.צילום: עיריית ראשון לציון
​​​​​​​

בתערוכה המיוחדת מוצגות העבודות של היוצרים המוכשרים שהיו בראשית דרכם. האומנות שיצרו - הציורים, הצילומים והרישומים, מאפשרים לנו להכיר אותם מעט יותר: את תחומי העניין, האהבות והחלומות לעתיד שהיו להם. 

עיריית ראשון לציון.צילום: עיריית ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "התרגשתי לפתוח את התערוכה המיוחדת הזאת ולראות את היצירות של הכישרונות הצעירים הללו שהיה להם פוטנציאל עצום, אך נקטפו מאתנו בטרם עת והותירו את כולנו עם עצב עמוק ולב שבור.

"כמה גדול הפער בין היצירות שמלאות בשמחה ובאופטימיות ומשקפות את החיים הצעירים המלאים בתקוות ובתוכניות לעתיד, לבין הסוף הנורא מכול". 

דוברות ראשון לציוןרז קינסטליךצילום: דוברות ראשון לציון

התערוכה "פסגות ותהומות" תוצג עד ה-7.11.24, בבניין העירייה (רח' הכרמל 20), בימים א'-ה', בין השעות 16:00-8:30, ובימי שישי, בין השעות 13:00-8:30. אוצרת התערוכה - קרן ויסהוז. מנהלת תחום אמנות, החברה העירונית, אגף אמנות כותרים ומורשת - אדוה ויינשטיין

עיריית ראשון לציוןהתערוכה המרגשת בראשון לציוןצילום: עיריית ראשון לציון

תערוכה פסגות ותהומות ראשון לציון

art