X

מרגש: שתי צעירות מראשון לציון אספו תרומות וחילקו עשרות סלי מזון לנזקקים

רומי בכר ושליו דיין פרסמו מודעות ברשתות החברתיות, גייסו כספים, וחילקו 80 סלי מזון לנזקקים ולחיילים בודדים. "הן הרגישו צורך לשמח משפחות שידן אינה משגת ועשו הכל בהתנדבות", מספרת אורית, אמה של רומי. מיזם שמחמם את הלב רומי בכר ושליו דיין פרסמו מודעות ברשתות החברתיות, גייסו כספים, וחילקו 80 סלי מזון לנזקקים ולחיילים בודדים. "הן הרגישו צורך לשמח משפחות שידן אינה משגת ועשו הכל בהתנדבות", מספרת אורית, אמה של רומי. מיזם שמחמם את הלב  

 מרגש: שתי צעירות מראשון לציון אספו   תרומות וחילקו עשרות סלי מזון לנזקקים
צילום: פרטי

במהלך השבוע האחרון סלון ביתה של משפחת בכר מראשון לציון נראה כמו חמ"ל: מאות מוצרי מזון הוצבו במרכזו ועשרות מתנדבים ארזו סלי מזון מושקעים שחולקו לחיילים בודדים ולמשפחות נזקקות.

היוזמה המרגשת היא של שתי צעירות: רומי בכר, 21, וחברתה שליו דיין, 20. בכר, חיילת בקבע, ושליו, חיילת בסדיר, הרגישו צורך להירתם למען נזקקים לקראת ראש השנה.

​​​​​​​

"הן הרגישו צורך לשמח משפחות שידן אינה משגת ועשו הכל בהתנדבות", מספרת אורית, אמה של רומי. "היתה להן מטרה לפתוח את הלב והנשמה למשפחות נזקקות ולחיילים בודדים שזקוקים לסלי מזון. הן רצו שאותן משפחות קשות יום יוכלו לקיים את ארוחת החג בכבוד, במיוחד בשנה קשה ומאתגרת כזו".

פרטיפרטיצילום: פרטי

בכר ודיין החלו לפרסם מודעות ברשתות החברתיות כדי לגייס כספים ובפרק זמן קצר הצליחו לאסוף את הסכום הנדרש שבאמצעותו רכשו מאות מוצרי מזון.

"הן רכשו את המוצרים הנדרשים כדי לקיים את ארוחת החג בכבוד, הביאו את כל הציוד הביתה ואינספור חברים ובני משפחה ארזו בהתנדבות 80 סלים", מספרת אורית בכר.

"זה התנהל כמו מבצע צבאי. אחרי שהסלים היו מוכנים המתנדבים יצאו לחלק אותם. זה מרגש לדעת שעדיין יש צעירים שעושים למען נזקקים. זה ממש לא ברור מאליו".

זמן קצר לאחר חלוקת הסלים, הגיעו התודות. "האנשים שקיבלו את התרומות שלחו הודעות והתקשרו להגיד תודה שעזרנו להם ושהם מאוד מעריכים. זה מחמם את הלב לדעת שהן עזרו למי שצריך".

​​​​​​​

עוד היא מוסיפה ואומרת: "רומי ושליו רוצות להודות לכל מי שתרם ולקח חלק במצווה הגדולה. שתהיה שנה טובה ושמחה ושעם ישראל יידע ימים טובים יותר".

פרטיפרטיצילום: פרטי
​​​​​​​

 

art