X

שנתיים מהשקת הרכבים השיתופיים של GoTo בחולון ובת ים: עלייה של 186% במספר המשתמשים בשירות

מאז השקת השירות באפריל 2022 עלה מספר הרכבים השיתופיים של החברה בערים אלו ב-233% בשנה האחרונה חלה עלייה של 20% במספר המשתמשים בשירות הרכב השיתופי של החברה בחולון ובת ים

שנתיים מהשקת הרכבים השיתופיים של GoTo בחולון        ובת ים: עלייה של 186% במספר המשתמשים בשירות
צילום: יחצ

קצת יותר משנתיים לאחר שהושק שירות שיתוף הרכבים של GoTo בערים חולון ובת ים, נתונים חדשים שחושפת החברה מציגים עלייה של 186% אחוז במספר המשתמשים בשירות בערים אלו. 

לפי נתוני החברה, מאז השקת שירות הרכבים השיתופיים של GoTo בחולון ובת ים בחודש אפריל 2022 הגדילה החברה את מספר הרכבים ב-233%. 

עוד עולה מהנתונים, כי בשנה האחרונה, מיולי 2023 ועד יולי 2024, חלה עלייה של 20% במספר המשתמשים בשירות הרכב השיתופי של החברה בחולון ובת ים. 

פעילות GoTo מבוססת על שירות רכב שיתופי שזמין באפליקציה מתקדמת המאפשרת נסיעות ספונטניות או מתוכננות מראש בקלות בעיר ומחוצה לה. החברה פעילה עם מודל "הלוך-חזור" בערים מרכזיות בישראל ומספקת פתרון שיתופי לאלו שרוצים להשתמש ברכב מעת לעת מבלי להיות תלויים בהחזקת רכב פרטי.

GoTo פעילה, בין השאר, בתל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, נתניה, רעננה, חולון, כפר סבא והרצליה. החברה פועלת גם בגרמניה, והטכנולוגיה שלה נמצאת בשימוש בספרד. ההרשמה לשירות קלה ולוקחת מספר דקות. השירות פועל באפליקציה ומאפשר הזמנת רכב בקלות ליד הבית, הזמנת רכב אפילו 3 חודשים מראש ותפעול נסיעה באמצעות האפליקציה בקלות רבה.

art