X

הפועל חולון ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת השנה החדשה

במעמד ראש העיר שי קינן ובהשתתפות כל אנשי המועדון, התקיימה בבניין העירייה מסיבת העתונאים הרשמית של הפועל חולון רגע לפני פתיחת המשחקים בליגה ובאירופה

הפועל חולון ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת השנה החדשה
צילום: רועי אסף

(רועי אסף)

הפועל חולון ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לרגל השנה החדשה כאשר מי שאירח את הקבוצה היה לא אחר מאשר ראש העיר שי קינן. כל שחקני הסגל, הצוות המקצועי והניהולי, נכחו באולם הישיבות בבניין העירייה.

דובר הקבוצה גדי רבינוביץ, פתח את מסיבת העיתונאים ונתן את זכות הדיבור לראש העיר. 

רועי אסף.צילום: רועי אסף

שי קינן: "המעמד הזה הוא מרגש והוא מהרגעים הטובים שיש לתפקיד ראש העיר להציע. חזרו אלינו גיא גודס ומייקל קייזר שהביאו אליפות ואני בטוח שיחד נצליח לשחזר רגעים נפלאים. הפועל חולון היא אחת מקבוצות הפאר שיש בכדורסל הישראלי, אבל יש פה משהו שאין להרבה קבוצות, יש לנו את האוהדים הכי טובים בארץ, הכי משוגעים ואני מתכוון בקטע טוב".

בהמשך התייחס קינן לעניין התקציב ואמר: "גדלתי בעיר הזאת ובעיר הזאת יש קבוצה אחת וזאת חולוניה. הגדלתי את תקציב הספורט ב-20%, צירפתי אנשים שחיים ספורט ויחד נמשיך ונתמוך במועדונים בחולון. לא סתם הקהל בחולון מקבל אותי בשמחה, הם מרגישים ומבינים שיש שינוי לטובה. אני בטוח שהעשייה המשותפת תביא להישגים גדולים".

רועי אסף.צילום: רועי אסף

אחריו קיבל את המיקרופון נשיא המועדון יוסי לוי: אני אפתח בתודות, לראש העיר שאיתו בהחלט מרגישים שינוי חיובי, לאיתן לנציאנו, הכוח מאחורי הקבוצה ובלעדיו אני לא יודע אם היינו קיימים. זה מפעל חיים ואני מצדיע לך. למנכ"ל הקבוצה וכל הצוות שמשקיעים המון. בנינו השנה את אחת הקבוצות המאוזנות שנבנו בחולון עם 5 זרים וגם ישראלים ברמה גבוהה מאוד. זה שלד שיכול לתת מענה לכל קבוצה אחרת ובכל סגנון של משחק". אנחנו רק בהתחלה, עוד לא התגבשנו ואני מקווה שאחרי שנתגבש נראה קבוצה מלוכדת ורצה על המגרש."

רועי אסף.צילום: רועי אסף

יו"ר המועדון איתן לנציאנו: "אני שמח ומתרגש לפתוח עוד עונה. כל עונה שנפתחת זה בשבילי להביא עוד ילד לעולם, השנה היא יותר מרגשת בשבילי כי הצלחנו לבנות סגל ישראלי אולי הרחב ביותר אי פעם. אנחנו מודעים למה שקורה מסביב עם תקציבים גדולים אבל הוכחנו שאפשר לעשות דברים אחרת גם בתקציבים יותר קטנים. אסכם, שיהיה לנו שנה טובה אחרי כל מה שהמדינה שלנו עברה, אני מאוד מקווה שבאמת נתחיל לראות דברים טובים שקוראים במדינה שלנו והכדורסל, במיוחד בחולון, הוא נקודת אור. אנחנו גאים שאנחנו מצליחים להביא הרבה כבוד לעיר ולמדינה".

רועי אסף.צילום: רועי אסף

מאמן הקבוצה גיא גודס פתח גם הוא בתודות לכל הצוות והמשיך: "שמחתי לחזור למועדון שעשינו יחד הצלחות מדהימות ואני לא מדבר רק על האליפות. אני זוכר לטובה גם קרוב ל-2000 אוהדים חולונים בבילבאו ששרים את ההמנון בחצי הגמר, הייתי בהרבה מעמדי פיינל-פור וזה היה רגע מרגש במיוחד. המטרה העונה היא להגיע הכי רחוק שאפשר בכל המסגרות, בליגה, בגביע ובאירופה. המטרה להיות הגירסה הכי טובה של עצמנו. גם שחקנים, גם מאמנים וגם הקהל. יש פה השנה ראש עיר שתומך בקבוצה וזה משהו מבורך. אני מאוד מאמין במה שבנינו, כולל צוות האימון החדש עם גיא קפלן ומור נחום ובנוסף 8 שחקנים חדשים שזה לא קל. יש לנו עוד הרבה עבודה אבל אני מאמין כמו כל השחקנים ורק ביחד נצליח לעשות מה שאנחנו חושבים ומייחלים.

בהמשך התייחס גודס לעובדה שיש 3 קבוצות עם תקציב ענק שעל הנייר הן מעל הליגה ואמר: "נכון, יש 3 קבוצות שאפשר להגיד מתחרות עם עצמן על שחקנים, אבל אנחנו כהפועל חולון מכוונים לכל המקומות הגבוהים. אנחנו בטוח, לא אני ולא השחקנים שלי, לא מוותרים על שום דבר. אני תמיד אומר לשחקנים, על המגרש לא עולים עם ארנק, עולים עם יכולת. ועם כל הכבוד, אין בקבוצות האחרות איזה מייקל ג'ורדן או מג'יק ג'ונסון. תקציבים אפשר גם לנפח ואנחנו לא חוששים משום דבר. אנחנו יותר צנועים, עובדים יותר קשה ולא חוששים משום אתגר. נתמודד על הכל."

רועי אסף.צילום: רועי אסף

קפטן הקבוצה- ניב משגב: "יש פה שחקנים שמרגישים את האווירה השונה והמשפחתית שיש בהפועל חולון, אני יכול לספר ולהגיד שבחודש האחרון אנחנו חווים גיבוש חזק מאוד של השחקנים, התקשורת בינינו מצוינת, השנה יש חיבור מצוין בין ישראלים לזרים ואני חושב שיש לנו את הכלים המתאימים לצלוח את העונה הזאת. אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל שהשנה הזאת תהיה הכי טובה שאפשר".

רועי אסף.צילום: רועי אסף

בסיום מסיבת העיתונאים, העניקו אנשי הפועל חולון גופיית משחק לראש העיר, עם שמו על הגב. גדי רבינוביץ, ביקש ממנו להגיע איתה למשחקים, וקינן מצידו ענה "למה לחכות למשחק?" ולבש את הגופיה. 

רועי אסף.צילום: רועי אסף

הפועל חולון שנמצאת עם מאזן מושלם במשחקי ההכנה ובגביע ווינר, הבטיחה את מקומה ברבע הגמר וביום שישי תצא למשחק חוץ בבאר שבע. בהמשך, תארח בחולון את שלב רבע הגמר בתקווה להמשיך ולעלות לשלבים הבאים שיהיו אף הם בהיכל הסגול.

רועי אסף.צילום: רועי אסף
​​​​​​​

הפועל חולון מסיבת עיתונאים שי קינן חולון

art