X

בת שנתיים ננעלה ברכב במערב ראשון לציון

ראשון לציון: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב, וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • ״האמא פרצה בבכי של התרגשות, ולא הפסיקה לשבח את ארגון ידידים״

בת שנתיים ננעלה ברכב במערב ראשון לציון
צילום: ידידים סיוע בדרכים

בסוף השבוע, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני משפחתהּ ברחוב תורה ועבודה, ראשון לציון.

שמעון שטרן, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום, הזעיק את מתנדבי האזור. איציק קחלון - אחראי לוגיסטיקה בחולון ובת ים, ישראל קלפהולץ - מנהל צוות מערב העיר, וברוך מכלוף, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, וללא גרימת נזק לרכב.

איציק מספר: ״נסעתי לבקר את אחיינית שלי, ורגע לפני שהגעתי אליה התקבלה קריאת החירום. בלי לחשוב פעמיים נסעתי בזריזות למקום, שם פגשתי ביתר המתנדבים. הייתה שם המולה עם המון אנשים מסביב, וכולם היו בלחץ. הילדה בכתה בלי הפסקה ונשענה על חלון הרכב, דבר שהקשה על הפתיחה. בזכות עבודת צוות, התגברנו על הקושי וחילצנו את הילדה בשלום. האמא פרצה בבכי של התרגשות, ולא הפסיקה לשבח את הארגון ולהודות לנו על הסיוע המהיר. תחושה מרגשת בכל פעם מחדש לדעת שהצלתי חיים״.

מארגון ידידים נמסר: "אנו שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח - קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ידידים חילוץ ראשון לציון

art