X

סטטיק ועידו B באים להרקיד את בת ים

בת-ים סוגרת את הקיץ באירוע ענק עם סטטיק ועידו B. הכניסה חופשית!

סטטיק ועידו B באים להרקיד את בת ים
צילום: עמרי סילבר/סנטיאגו איסקוב

העיר בת-ים סוגרת את אירוע הקיץ באירוע ענק באמפי פיס בתאריך 25/9/24 בשעה 19:00.

באירוע יופיע סטטיק עם הלהיטים הגדולים, ועידו B עם השירים שכבשו את הקיץ! עיריית בת-ים מציינת כי הכניסה הינה חופשית בהרשמה מראש בלחיצה כאן.

מאות אלפים הגיעו הקיץ לבת-ים להנות משלל האירועים שנערכו בכל רחבי העיר בסימן "קיץ ביחד בבת-ים" להעלאת המורל הלאומי, בתפילה להחזרת החטופים והאחדות בעם. 

פסטיבל המזרקות המרהיב שהינו הגדול ביותר בארץ הביא אל מזח בת-ים מאות אלפי צופים במשך חודש אוגוסט, שנהנו ממציגים מיוחדים מתוך המים

מסורת פסטיבל האהבה המשיכה גם השנה ביומיים מטורפים של הופעות:  נסרין שאירחה את אמיר דדון, רמי וריטה המופע המשותף, טונה ואודיה שאירחה את לירן דנינו. הפסטיבל הביא עשרת אלפים מבלים מכל גוש דן אל חוף הריביירה בבת-ים.

גם פסטיבל הבירה באמפי-פיס הביא אליו אלפי מבלים להנות מהופעות של תיסלם איפה הילד וכנסיית השכל-לצד מגוון של בירות מכל העולם.

בנוסף לזה נערכו אירועי מוצ"ש בטיילת בהפקות ססגוניות בניחוח עשורים, אירועים בגינות, חגיגות ברובעים, המתנסים והמרכזים קהילתיים שאירחו כל שבוע פעילויות סדנאות לכל המשפחה.

בתרבוטק נערכו הקרנות סרטים ושעות סיפור, הנוער בבת-ים נהנה הקיץ מעשרות של אירועים: לילה לבן, סטנדאפ,  מסיבות פולמון וערבי קונספט.

עמרי סילבר/סנטיאגו איסקובסטטיק ועידו Bצילום: עמרי סילבר/סנטיאגו איסקוב
​​​​​​​

סטטיק עידו B בת ים קיץ

art