X

עולה עולה

כמה זה עולה לנו

SHISEIDO משיקים ניחוח חדש ומסתורי המצטרף לקולקציית גינזה: Ginza Night Eau de Parfum Intense- בניחוח פרחוני עצי אנין שיעניק הילה מגנטית לכל אישה שתאמץ אותו.בקבוק הלילה של גינזה משקף את הניחוח הממתין בתוכו, ומאמץ גוונים כהים וחשאיים יותר. הלכה הכפולה הוורודה הזוהרת מעמיקה עד לגוון סגול עז.

מותג התזונה המהפכני של ליאת חתוכה מתרחב ומשיק קרם פנים המשלב הגנה מהשמש והזנה לעור.BB QUEEN מכיל פיגמנט המתאים את עצמו לגוון העור המקנה כיסוי קל לשמירה על גוון במראה אחיד.בשימוש בBB QUEEN נהנים מ4 פעולות בתכשיר אחד:הענקת לחות, שיקום העור, הגנה מקרני השמש וכיסוי עדין. *הקרם מיוצר כחול לבן ובמהלך חודש אוגוסט יוצע במחיר השקה מיוחד של 149₪ (במקום 239₪)

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית לוריאל פריז משיק לראשונה: מוס לעיצוב השיער עם ניחוח מתמשך, מועשר בניאצינמיד ושמן קיק. המוס החדש מגביר לחות ורכות, מפחית שוונצים ללא הכבדה על השיער, מגביר את הקופצניות וגמישות התלתלים ומעניק מראה שיער מוגדר עד 48 שעות ללא תחושה נוקשה.

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) משיק  סדרה  חדשה ייעודית לשיער מתולתל HASK CURL CARE  המתאימה לכל סוגי התלתלים. מוצרי סדרת התלתלים של האסק מועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E . ללא סולפטים, פתלטים, פרבנים, סיליקונים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.הסדרה כוללת 5 מוצרים המעניקים פתרון מקיף לטיפול וטיפוח  התלתלים משלב החפיפה עד לשלב העיצוב.

לקראת החזרה ללימודים, LISTERINE, מותג היגיינת הפה, מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן ואת  SMART RINSE LISTERINE  בטעם פירות יער לילדים.

מותג היופי ג'ייד משיק את: ON POINT עיפרון שפתיים בגימור מאט בעל מרקם רך וקטיפתי המיועד לתיחום, הגדרה, מילוי והדגשת השפתיים.העיפרון כולל מברשת מקצועית מובנית המאפשרת תיחום ומריחה מדויקים. הוא מכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים, ויטמין E ומרכיבים איכותיים נוספים, המבטיחים מראה מאט וחלק עם כיסוי מלא בתשעה גוונים מרהיבים.

 

רשתZER4U  מציגה לראשונה בישראל ובבלעדיות את מותגי האלכוהול, וויסקי, ג'ין וודקה מאירלנד"BLACKWATER" ו-"Clonakilty". לדברי יוסי כהן, מנכ"ל ZER4U : "ZER4U הרחיבה את סל המוצרים ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי, התומך בתעשייה ישראלית ליינות בוטיק איכותיים כבר לפני ארבע שנים. ההתמקדות היתה ביינות ישראליים של יקבים בארץ על מנת להנגיש ללקוח יקבי בוטיק ישראליים איכותיים, וזאת לצריכה עצמית הביתה לאירוח או אירוע. כמובן שזה בא בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או עם זר פרחים. לאור ההצלחה והתרחבות קטגוריית היינות והאלכוהול ברשת, אנו שמחים להוסיף ולהנגיש לקהל בישראל שני מותגים איכותיים במיוחד הישר מאירלנד. משלוחי היינות והאלכוהול יכולים להגיע לכל נקודה בארץ תוך שלוש שעות בלבד ונמכרים במחיר זהה למחיר היצרן. "

 

 

 

"אפיכל", הידוע בסירופים הקלאסיים והאהובים – סירופ בטעם מייפל וסירופ בטעם שוקולד,משיק סירופ חדש בטעם פירות יער במהדורה מיוחדת למגוון שימושים אשר ישדרג בקלות כמעט כל מאכל – פנקייקים, מעדנים, עוגות, מאפים, גלידות וכו'.

אסם מרחיבה את סדרת אסם CHIPS ומשיקה במהדורה מוגבלת: CHIPS Hand Cooked - Styleצ'יפס קריספי במיוחד שמיוצר בשיטת הכנה מיוחדת באופן שמדמה שיטה "מסורתית ביתית".

תנובה מרחיבה את מותג 'דגי תנובה' ונכנסת לראשונה לקטגוריית הדגים המצופים. החברה השיקה סדרה חדשה הכוללת נגסי פילה דג (נאגטס) אמנון בציפוי טמפורה ושניצל דג פילה אמנון מצופה פירורי לחם. המוצרים מגיעים קפואים ומיועדים לטיגון או אפיה בתנור או צליה בנינג'ה .

מותג דגני הבוקר תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות מיזם משותף שמטרתו לעודד ילדות, ילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות ו/או לקות ראייה או עיוורון, לעסוק בפעילות ספורטיבית. במסגרת המיזם, נבחרו שני ילדים וילדה עם מוגבלויות שנמצאים  בתחילת דרכם הספורטיבית, אל הילדים וילדות, צוותו מנטוריות שהן ספורטאיות פאראלימפיות כדי שילוו וידריכו אותם. תמונות של צמדי הספורטאים והספורטאיות יופיעו על גבי אריזות במהדורה מיוחדת למוצר הדגל של החברה, "קורנפלקס של אלופים ואלופות".

מנה חמה,ממשיכה להתחדש ולהפתיע ולקחת את הצרכנים לטיול קולינרי ברחבי העולם, עם מגוון טעמים מהמטבחים האסיאתיים האהובים.עם שני טעמים חדשים ומרגשים במהדורה מיוחדת:מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני חריף אש ומנה חמה נודלס בסגנון הודי חריף בקטנה.

חברת מעדנות,מרחיבה את מגוון הפיצות MAMA MIA ומשיקה טעמים נוספים: פיצה מבצק עבה בתוספת תירס, ופיצה מבצק עבה עם תוספות בסגנון מקסיקני, הכוללות תירס, פלפל אדום ופלפל חלפיניו חריף.

ריו מרה, מותג הטונה המוביל באיטליה, מציע לקיץ 2024  סדרת אינסלטיסימה- הסדרה מציעה 4 טעמים שונים של ארוחות עשירות בחלבון,המשלבות טונה מובחרת עם ירקות: ארוחה מקסיקנית, ירקות גינה, אורז וירקות וקוסקוס עם ירקות. 

מותג המשקאות פריגת, מרחיב את סדרת פריגת MIX ומשיק מהדורה קייצית במיוחד בטעמי אבטיח נענע ומלונענע- פירות קיץ עסיסיים שכולנו אוהבים. הטעמים החדשים מצטרפים אל שאר הטעמים האהודים בסדרה: תות בננה, אפרסק משמש ואננס בננה אגס. בדומה ליתר מוצרי פריגת הנמכרים במקרר, גם סדרת פריגת MIX הינה ללא חומרים משמרים וכמובן Vegan friendly.

המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את קטגוריית רטביי המזרח ומשיק:  רוטב סאטה בוטנים,המיוצר בתאילנד, הוא מתאים לשימוש בהכנת טופו, פרגיות, בקר, כמרינדה או רוטב ששמים בסוף ההכנה, וכן מתאים כרוטב לסלט, לנודלס,למוקפץ ואפילו יעבוד כמטבל לצד הארוחה. הרוטב מגיע בבקבוק נוח לשימוש השומר על הטריות.

"גורי" ממשיכה את ההצלחה ומשיקה תחת המותג TRU סדרת מוצרים חדשה מופחתי סוכר וקלוריות – גרנולה ואבקת שוקו – וכן ממתיקים של מותג TRUVIA- בין המוצרים אבקת שוקו ללא סוכר המכילה (ב-6 גרם אבקה לכוס משקה) רק 2.7 קלוריות בלבד ו-0 סוכרגרנולה בטעמים – קוקוס ושוקולד, פירות ותותים מכילות 32%-54% דגנים מלאים (תלוי בסוג הגרנולה) ללא תוספת סוכר חום/לבן, סילאן או דבש

​​​​​​​

art