X

"פמי" חולון ועמותות "אלון" ו"אלה" פתחו את הלב בט"ו באב לבני משפחות החטופים

משפחות החטופים מתמודדות כבר עשרה חודשים במציאות בלתי נתפסת, שיקירהם נמצאים כבר למעלה מ-300 ימים בשבי עזה. בניסיון להמתיק ולו במעט את המצב , חברת פמי ועמותות "אלון" ו"אלה" קיימו יחד בט"ו באב, במשרדי פמי פרמיום בחולון, אירוע מיוחד של סדנת שוקולד, שהוקדשה כולה למשפחות החטופים

"פמי" חולון ועמותות "אלון" ו"אלה" פתחו את הלב בט"ו באב לבני משפחות החטופים
צילום: בוריס טמניק

בני ובנות המשפחות של החטופים מחבורת חסמב"ה שהשתתפו בסדנה: אלה ויולי בן עמי - הבנות של אוהד בן עמי שעדיין שבוי בעזה ורז אימן, ששוחרה מהשבי, שי ורוני אלבג - האחיות של לירי אלבג שעדיין שבויה בעזה, אמיר גורן - אחיינה של מאיה גורן הגננת  המיתולוגית של ניר עוז שנרצחה בשבי, שי בנימין - בתו של רון בנימין שעדיין שבוי בעזה, סשה ארייב - אחותה של קרינה ארייב שעדיין שבוייה בעזה, נופר בוכשטב - אחותו של יגל בוכשטב החטוף שחולץ גופתו כעת מהשבי ועוד משפחות חטופים נוספים.

בוריס טמניק.צילום: בוריס טמניק

חסמב"ה היא קבוצת הצעירים של בני משפחות החטופים, קבוצה פעילה מאוד שלא נחה לרגע ועושה כל מה שביכולתה כדי לספר את סיפורי אהובם ברחבי העולם על מנת שיוכלו לעשות הכל בניסיון לשחרר אותם מהשבי.

מנכ"לית פמי פרמיום אטל מולכו למשפחות החטופים כי:

"יש בנינו חוט מקשר. המחויבות הזאת אנחנו מרגישים אותה כל יום מ-7.10, כל ארגון וכל אדם שחי במדינה הזאת מחויב לזה, כי עד שכולם לא יחזרו אנחנו לא נוכל להיות שלמים. בדברים הקטנים אנחנו צריכים לזכור את זה כל יום ויום, בסוף הלב שלנו ביום האהבה הזה, לא יהיה שלם אם הם לא יחזרו הביתה עכשיו".

עוד הוסיפה: "מפה אנו רוצים לומר לכם שכל החטופים,  יחזרו הביתה וביום אהבה הבא נעשה חגיגה גדולה שהלב יהיה שלם ומורכב עם כל החטופים.  אנחנו כולנו תפילה שהם יחזרו הביתה. עכשיו".

בוריס טמניק.צילום: בוריס טמניק

אלה בן עמי הבת של אוהד בן עמי שעדיין שבוי בעזה ורז אימן, ששוחרה מהשבי אמרה כי:

"אנחנו קבוצת חסמבה, רצינו להגיד תודה  שהזמנתם אותנו, זה ממש מרגש. אנחנו לא הרבה מבלים ביחד בשביל הבילוי אלא רק בשביל המאבק וזה הזדמנות בשבילנו להיות ביחד. אנחנו דור העתיד של המדינה הזאת ותפסנו את עצמנו בידיים והחלטנו שאנחנו לא רוצים לחיות במדינה שאם הילד שלנו יחטף הוא לא יחזור 10 חודשים הביתה. לצערנו אנחנו חיים יותר מכולם ובגלל זה אנחנו ביחד".

בוריס טמניקאלה בן עמיצילום: בוריס טמניק

עוד הוסיפה: "דווקא בהזדמנות הזאת שיש פה קהל של אנשים, יש כל מיני דרכים להירתם למאבק ולעזור. זה לא חייב להיות בהפגנות ולהיות בחוץ. זה להשים דיסקית, ללכת עם חולצה של המטה החטופים, 'להחזיר אותם הביתה' לפחות פעם אחת בשבוע לעבודה, לדבר על זה אפילו בארוחת צהריים. לדבר על חטוף כלשהו. הם בסופו של אנשים ולא פוסטר ולהתפלל לשובם".

בוריס טמניקאטל מולכוצילום: בוריס טמניק
​​​​​​​

פמי אלון אלה משפחות החטופים חולון

art